آیا شما همان جایی هستید که می گویید؟ – تأیید کاربر بر اساس الگوهای تایپ

عکس پروفایل نویسنده

@RevlangRevlang

من Revlang هستم. مقاومت بی فایده است. Crypto-cherry شما ظاهر می شود!

با ما در سوراخ خرگوش به محل تعلیق ، انگیزه های ناپسند ، شاید جاسوسان ، و شستن انگشتان شست ، یا بیرون کشیدن چشم ها بپیوندید.

تصور کنید شما یا یک سازمان دولتی هستید که به امنیت مطلوب سیستم دفاعی و سیستم های دیگر خود نیاز دارد یا شرکتی هستید که به نظر نمی رسد آخرین تحقیقات آنها توسط اشخاص ثالث تصفیه شده باشد.

من در مورد آنها صحبت می کنم که آنها زبانه ها را نگه می دارند و اطمینان حاصل می کنند که کارمند A در واقع جایی است که رمز عبور ، اثر انگشت یا اسکن چشم وی می گوید در محل کار خود واقع شده و در ایستگاه Z کار می کند.

گذرواژه ها بعضی اوقات از تولد یا نام عزیزان تشکیل می شوند و روی کاغذهایی که ممکن است در دستان جعبه های خم شده بر روی شیطنت قرار گیرند ، یادداشت می شوند ، یا ممکن است هکرهای شیطانی آنها را از مخفیگاه های خود بلند کنند. می توان اثر انگشت را کپی کرد و یا انگشتان را از بین برد و سایر اعضای بدن را نیز برداشت.

اکنون ، من باید ما را به دوره جنگ جهانی دوم یا جنگ سرد برگردانم ، جایی که اپراتورهای مورس به راحتی می توانند همتایان خود را با “دست” خود ، یا با فرکانس و نحوه زدن کلید شناسایی کنند. اگر اکنون این هک را به وضعیت فعلی انتقال دهیم ، جایی که اکثر ما از صفحه کلید در محل کار خود استفاده می کنیم ، چه برای کدگذاری و چه برای نوشتن نثر.

است…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور