آیا شاهد سقوط دلار آمریکا در سال 2021 خواهیم بود؟

عکس پروفایل نویسنده

آیا در سال 2021 شاهد سقوط دلار آمریکا خواهیم بود؟ بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند
این رویداد. با این حال ، لازم به یادآوری است که پرکاربردترین ارز جهان هنوز برخی از مزایای قوی را حفظ می کند.

چرا کارشناسان نگران هستند

همین مارس ، ما در یک دلار به بالاترین حد از ارزش دلار می رسیدیم ، اما امروز بر اساس شاخص دلار ، ارزش پول 5 درصد افت کرده است. برخی از این موارد ممکن است یک تعدیل طبیعی باشد ، اما منصفانه است که بگوییم همه گیری جهانی ارتباط کمی با آن داشت. در حال حاضر ، برخی از مرگ کنندگان در آینده ، آینده ای سخت را برای ارز پیش بینی می کنند. اقتصاددان استیون روچ معتقد است که سقوط 35 درصدی ارزش دلار “تقریباً اجتناب ناپذیر” است. روچ و سایر کارشناسان هشدار می دهند که این مشکل فقط مربوط به بیماری همه گیر نیست.

آنها به مشکلات جدی در مبانی اقتصادی اشاره می کنند. به طور خاص ، نرخ پس انداز ملی (مجموع پس انداز افراد ، مشاغل و دولت) اکنون برای اولین بار از زمان رکود بزرگ سرخ شده است – بیشتر بخوانید درباره رکود بزرگ در ماجراجویی رایگان بدهی. این اشاره به این واقعیت دارد که نرخ فعلی هزینه ها از کنترل خارج شده اند و می توانند منجر به تورم شوند. روچ می گوید که وقتی این اتفاق بیفتد ، پس انداز می شود ، وی اظهار داشت: “ما این کسری های حساب جاری را برای وام پس انداز مازاد اجرا می کنیم و این همیشه ارزها را پایین می آورد.”

همه موافق نیستند

کارشناسان دیگر معتقدند که دلار برای مدتی بیش از حد ارزش گذاری شده و کاهش طبیعی است. این لزوما نشانه عذاب قریب الوقوع نیست – به برخی از اطلاعات بیشتر از FXEMPIRE مراجعه کنید. در نظرسنجی از تحلیلگران ارشد ارز و امور مالی ، حدود 80٪ از پاسخ دهندگان پیش بینی کردند که با توجه به روند فعلی ، احتمال معامله دلار به سطح فعلی در طول سال وجود دارد. حتی می تواند بالا برود. اکثریت قریب به اتفاق نظرسنجی ها معتقدند که شیوع دوم COVID-19 در طول سال حتی باعث افزایش ارز می شود. علاوه بر این ، 90٪ از پاسخ دهندگان معتقد بودند که بی ثباتی بین المللی ، تا زمانی که به طور خاص بر ایالات متحده متمرکز نباشد ، سرمایه گذاران را به ایمنی ارائه شده توسط ارز معتبر متقاعد می کند. بحث دیگر برای ادامه ثبات دلار وضعیت آن به عنوان واحد پول دارایی و تجارت بین الملل است. از طریق جایگاه بین المللی خود ، دلار بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد و از مزایای ساختاری بسیار زیادی برای سقوط کامل برخوردار است.

وضعیت جهانی دلار به این زودی ها تغییر نمی کند. بانک تسویه حساب های بین المللی در سال جاری گزارش داد که بدهی جهانی با دلار آمریکا بالاتر از بدهی سالهای اخیر است. در همین حال ، بدهی های دلار در حال توسعه به بالاترین حد خود رسیده است. حتی بدهی دلار (چین) طی 5 سال گذشته 35٪ افزایش یافته است. خوش بینان همچنین خاطرنشان می کنند که دلار تنها به میزان ین و یورو به میزان قابل توجهی تضعیف شده است. هنگامی که با بیشتر ارزهای دیگر مقایسه می شود ، واحد پولی ایالات متحده ثابت مانده یا ارزش خود را حفظ کرده است. تغییر نرخ ارز بین دلار و یورو را در زیر مشاهده کنید. آنها همچنین خاطرنشان می کنند که در یک کاهش جهانی ناشی از همه گیری ، سایر ارزهای اصلی نیز ممکن است افت ارزش ارز را ببینند ، که در مقایسه با آن ضررهای دلار را تعدیل می کنند.

این برای شما چه معنی دارد؟

اگر دلار همانطور که پیامبران هلاکت پیش بینی می کنند سقوط کند ، عواقب سختی برای زندگی شما به همراه خواهد داشت. در کشورهایی مانند زیمبابوه که موارد شدید سقوط ارز را تجربه می کنند ، پس اندازهای مادام العمر عملاً یک شبه از بین رفت. با بی ارزش شدن ارز ، بازار سیاه ظهور کرد که در اهمیت اولیه جایگزین بازار تنظیم شده می شود.

آنچه به احتمال زیاد بیشتر است ، کاهش قابل توجه ارزش پول ایالات متحده در محدوده 8-25٪ است. محتمل ترین نتیجه منفی این نتیجه افزایش قیمت است ، زیرا خرید محصولات خارجی هزینه بیشتری را به دلار آمریکا تحمیل می کند. همچنین ممکن است در نتیجه ضعف دلار تورم وجود داشته باشد. این مسئله مشکل را بدتر خواهد کرد. متأسفانه ، شما تفاوت را در صندوق Walmart مشاهده خواهید کرد. همچنین ممکن است دریابید که تعطیلات خارج از کشور هزینه بیشتری دارد ، زیرا پول شما به خارج از کشور نمی رسد. اما برخی از جنبه های مثبت این روند وجود دارد. بسیاری از کشورها عمدا ارز خود را کاهش می دهند. با یک
دلار ارزان تر ، محصولات آمریکایی در خارج از کشور رقابت بیشتری دارند. این می تواند مشاغل بیشتر و سرمایه بیشتری را برای شرکت های آمریکایی به همراه داشته باشد. این می تواند کار را آسان تر کند یا
افزایش (یک افزایش بی ارزش ، اما هنوز هم!) دریافت کنید.

س Quesالات بی پاسخ باقی مانده است

مشکل همه این پیش بینی ها این است که برخی از مهمترین س questionsالات بی پاسخ مانده اند. چشم انداز ادامه و
تعطیلات مکرر و افزایش از دست دادن شغل به دلیل همه گیری ، به شدت بر ارزش پول سنگینی می کند. اگر یک واکسن با موفقیت آزمایش و توزیع مناسب در اوایل سال منتشر شود ، می تواند چشم انداز ارز را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

وقتی COVID-19 دیگر ترسو نباشد که سرمایه گذاران و مصرف کنندگان را بترساند ، طبیعتاً اعتماد به اقتصاد ایالات متحده افزایش می یابد. همچنین به اقتصاد این امکان را می دهد تا حداقل تقریبی از حالت عادی خود را از سر بگیرد. در حال حاضر ، عدم اطمینان اقتصادی همراه با عدم قطعیت سیاسی است (مثل همیشه). عدم وضوح در انتخابات آتی ، سرمایه گذاران را از دلار ترسانده است. این فقط مسئله عادی نیست که نمی دانیم چه کسی رئیس جمهور ، سنا یا مجلس را به دست خواهد آورد. با توجه به اظهارات رئیس جمهور و مداخلات قبلی قدرتهای خارجی ، نگرانیهایی نیز درباره صحت انتخابات وجود دارد. این عوامل به این معنی است که یک نتیجه ناموزون و نامشخص در انتخابات می تواند رکود دلار را ببیند.

عامل دیگر چین است. گذشته از “جنگ های تجاری” اخیر ، ایالات متحده و چین همچنان باقی مانده اند ، مرا برای استعاره ، شرکای وابسته به هم در یک رابطه ناکارآمد ببخشید. بهبود در آنجا تقاضا برای محصولات آمریکایی را افزایش می دهد ، که به نفع تقاضای دلار است.

بسیاری از موارد نامشخص است ، اما وحشت زدگی غیر قابل توصیه و احتمالاً غیرضروری است. دلار ممکن است مقداری ارزش خود را از دست بدهد اما آخرالزمانی ارز کامل در کارتها موجود نیست. حتی اگر ارز ما به میزان قابل توجهی کاهش یابد ، ممکن است از این روند بهره مند شویم. مهمترین،
حتی در شرایط اقتصادی فعلی ، آخرالزمان زامبی بعید باقی مانده است … بنابراین ، ما این مسئله را برای خودمان پیش خواهیم برد.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور