آیا خرید در فروشگاه تجربه ای از گذشته است؟

عکس پروفایل Tokinomo Hacker Noon

@توکینوموتوکینومو

راه حل بازاریابی در فروشگاه برای مارک ها و خرده فروشان FMCG.

هرچه صحبت می کنیم خرده فروشی در حال تغییر است. COVID-19 ، کوه یخی که کل صنعت خرده فروشی را تحت تأثیر قرار داده است ، به آرامی (خیلی آهسته) در حال ذوب شدن است ، اما تأثیرات آن برای سالهای زیادی بر این صنعت تأثیر خواهد گذاشت. نوآوری ها ، فناوری خرده فروشی ، ارائه بهترین موارد برای مشتریان ، ارائه تجارب شگفت انگیز به خریداران و در دسترس بودن در همه کانال ها ، همه در فروش خرده فروشان به مشتریان تأثیرگذار است.

در این جمع بندی ، ما برخی از تأثیرگذارترین صداها را در صنعت جمع آوری کردیم تا به ما بگویید در سال 2021 وقتی صحبت از بازاریابی در فروشگاه می شود ، انتظار چه چیزی را داریم.

آیا ابزارهای بازاریابی در فروشگاه موثر است؟ آیا خرید در فروشگاه تجربه ای از گذشته است؟

بیایید پاسخ این سوالات و بسیاری دیگر را از متخصصان خرده فروشی دریابیم!

آنچه 2021 برای بازاریابی در فروشگاه در فروشگاه دارد

همه ما عاشق گرایش ها هستیم و می خواهیم زودتر بدانیم چه اتفاقی می افتد تا زمان آماده سازی داشته باشیم. به همین دلیل ما می خواستیم بدانیم که کارشناسان خرده فروشی برای بازاریابی از فروشگاه در سال 2021 چه پیش بینی می کنند.

“در سال 2021 ، من معتقدم که خرده فروشان باید خدمات مشتری خود را ارتقا دهند در حالی که هنوز بهترین روش های فاصله اجتماعی را در ذهن دارند. پس از همه ، چرا مشتریان باید یک فروشگاه را در مقابل فروشگاه دیگر انتخاب کنند؟ خدمات مشتری و تجربه مشتری هر دو شروع به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور