آیا تخصص نویسنده برای الگوریتم گوگل مهم است؟

جان مولر از گوگل پاسخ داد که آیا تخصص نویسنده محتوا برای الگوریتم گوگل مهم است زیرا این نقش بسیار مهمی در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت دارد. جان پاسخ داد که او فرض می‌کند که کار غیرمستقیم روی تخصص نویسنده انجام شده است، اما خاطرنشان کرد که این یک “منطقه فازی” است.

EAT و الگوریتم گوگل

قبلاً ثابت شده است که دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google دستورالعمل‌هایی برای استاندارد کردن نحوه امتیازدهی رتبه‌دهندگان شخص ثالث به نتایج جستجویی است که توسط Google آزمایش می‌شوند.

هدف از دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت این است که میزان خاصی از عینیت را برای قضاوت در مورد نتایج جستجویی که از نظر سودمندی ارزیابی می‌شوند، بیابند.

جان مولر در حال بحث درباره تخصص نویسنده

جان مولر گوگل درباره تخصص نویسنده در رابطه با الگوریتم گوگل بحث می کند

بنابراین، به جای اینکه رتبه‌دهندگان از قضاوت خود استفاده کنند، Google دستورالعمل‌هایی را برای آن‌ها ارائه می‌کند تا از آنها استفاده کنند تا قضاوت خود را استاندارد کنند.

گوگل استفاده از دستورالعمل ها را به عنوان راهی برای ناشران و سئوکاران برای قضاوت عینی وب سایت ها توصیه کرده است، که برخی به این معنی است که عوامل توضیح داده شده در سند در الگوریتم وجود دارد.

در نتیجه، این سوال باقی می ماند که آیا برخی از این عوامل که در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت به عنوان مهم تاکید شده اند، در الگوریتم گوگل نیز مهم هستند یا خیر.

EAT به معنای تخصص، اقتدار و اعتماد یکی از عواملی است که جامعه سئو به آن توجه دارد.

تخصص نویسنده و الگوریتم گوگل

این سوال خاص به تخصص نویسنده محتوا مربوط می شود.

سوال کننده پرسید:

من چند سوال در مورد EAT دارم.

در دستورالعمل ارزیابی کیفیت، تخصص نویسنده مهم است.

پس آیا فکر می‌کنید برای الگوریتم واقعی مهم است؟»

جان مولر خواستار توضیح در مورد منظور او شد.

شخص سوال کننده توضیح داد:

منظورم این است که EAT فقط در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت ذکر شده است.

اما می‌خواهم بدانم آیا الگوریتم‌های واقعی به عوامل EAT مانند تخصص نویسنده نیز اهمیت می‌دهند یا خیر.

رویکرد غیر مستقیم به تخصص نویسنده

جان مولر تایید نکرد که تمرکز تخصصی نویسنده مستقیم در الگوریتم وجود دارد. او فقط گفت که فکر می کنم کار غیرمستقیم برای تعیین کارشناسی انجام شده است.

جان مولر پاسخ داد:

“من فرض می کنم که نوعی کار غیرمستقیم برای انجام کارهای مشابه انجام شده است، بله.

منظورم این است که ما این را در دستورالعمل‌ها قرار می‌دهیم تا بتوانیم آزمایش‌کنندگان کیفیت را راهنمایی کنیم تا این موارد را دوباره بررسی کنند و اگر فکر می‌کنیم این چیز مهمی است، در این صورت فرض می‌کنم افرادی که در بخش کیفیت جستجو هستند نیز تلاش می‌کنند تا متوجه شوند. که به روشی الگوریتمی تر.”

EAT یک امتیاز الگوریتم نیست

جان در مرحله بعد هشدار داد که در مورد EAT به عنوان یک عامل رتبه بندی یا یک معیار فکر نکنید.

مولر ادامه داد:

“اما من نمی بینم که مانند یک نمره EAT وجود دارد و شما باید “5” یا چیزی شبیه به آن را روی آن بگیرید.”

تخصص محتوا

مولر سپس به موضوع تخصص نویسنده بازگشت و گفت که این بیشتر شبیه تلاش برای درک اینکه چگونه محتوا در بقیه وب قرار می گیرد.

درک اینکه چگونه چیزی در زمینه بقیه وب قرار می گیرد، چیزی است که مولر اخیراً به آن اشاره کرده است.

مولر تصریح کرد:

«این بیشتر شبیه تلاش برای درک زمینه محتوای موجود در وب است.

و این یک منطقه بسیار مبهم است.»

تخصص محتوا

جالب است که چگونه مولر پاسخ خود را با صحبت در مورد کشف غیرمستقیم تخصص نویسنده شروع کرد و سپس با اشاره به درک زمینه محتوای موجود در وب، در مورد ایده تخصص نسبت به خود محتوا صحبت کرد.

تخصص یک نویسنده چقدر مهم است؟

شاید باید بپرسیم که چه چیزی تخصص را تعیین می کند، اعتبار نویسنده یا محتوایی که منتشر می کند؟

به عنوان مثال، بیایید یک مورد فرضی از یک وب سایت پر از اطلاعات نادرست پزشکی را در نظر بگیریم که توسط یک پزشک منتشر شده است.

تخصص دکتر در مقایسه با تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن خود مطالب چقدر اهمیت دارد؟

در تئوری، یک نویسنده متخصص باید بتواند محتوای تخصصی بنویسد.

اما آیا اثبات تخصص در اعتبار نویسنده است یا کیفیت خود مطالب است؟

همانطور که جان مولر گفت، این یک منطقه بسیار مبهم است.

نقل قول

آیا تخصص نویسنده برای الگوریتم گوگل مهم است؟

ساعت 10:36 دقیقه تماشا کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور