آیا بلاکچین در نهایت می تواند به SMB ها اجازه رقابت با غول های صنعت را بدهد؟

عکس پروفایل نویسنده

@سدی ویلیامسونسدی ویلیامسون

در حال توسعه راه حل های بلاکچین از قبل که هوا خنک باشد و من در اوکلند ، نیوزیلند هستم

در حالی که چرخه اعتیاد به مواد مخدره در سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده از اوج شکوفایی خود در سه سال پیش به طور قابل توجهی آرام شده است ، استفاده از بلاکچین در محیط کسب و کار همچنان در حال تکامل است. برخی از راه حل های فناوری که با دفترهای غیرمتمرکز ساخته شده اند ، حتی برای دسترسی به مشاغل کوچک ساخته شده اند.

در اوج هیاهوی رمزنگاری در سال 2017 ، مردم می گفتند که بلاکچین بزرگترین چیز از زمان برش دادن نان است. هزاران استارتاپ سعی کردند آن را در انواع محصولات و خدمات از پرداخت ها ، بازارها و حتی بازی های ویدیویی گنجانند. اما هنگامی که حباب در سال 2018 ترکید ، اکثر این تلاش ها برابر شد و این فناوری ناگهان صرفاً به عنوان یک فلاش در ظرف کنار گذاشته شد.

با این حال ، اکنون به نظر می رسد که مفهوم بلاکچین سازمانی بار دیگر پایش را پیدا کرده است. شرکت های بزرگ و کنسرسیوم های مختلف نیز در پروژه های مربوطه خود پیشرفت کرده اند که به سیمان سازی این بخش در بخشهایی که باعث جذب زودرس شده است ، کمک کرده اند. به عنوان مثال ، پلتفرم Logisitics Tradelens که توسط غول حمل و نقل Maersk پیشگام شده است ، اکنون دو سال است که فعالیت می کند و 30 میلیون محموله را با موفقیت ردیابی کرده است.

همچنان به ترمینال های جدید مجهز است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور