آیا بازی بعدی جدید پوکمون یک بازسازی الماس و مروارید خواهد بود؟

عکس پروفایل نویسنده

@hackernoongamingهکر نون گیمینگ

انتشار اخبار بازی های ویدیویی ، راهنماها ، نظرات و موارد دیگر.

27 فوریه روز Pokémon است ، سالگرد حق امتیاز Pokémon. امسال بی نظیر است ، این شرکت 25 امین سالگرد انتشار Pokémon Red and Blue را در Gameboy اصلی جشن می گیرد.

در طول ماه ، شرکت Pokémon در حال آماده شدن برای بزرگداشت این نقطه عطف است. طرفداران و صاحب نظران به طور یکسان حدس زده اند که بازی اصلی سری بعدی Pokémon در تاریخ 27th اعلام خواهد شد.

یک بازی جدید پوکمون به سبک پوکمون بیایید برویم؟

Pokémon Company می تواند به عنوان بخشی از سری Pokémon Let’s Go ، سری جدید بازی Pokémon را فاش کند. سری Pokémon Let’s Go از مکانیک های ضبط سبک Pokémon GO با مکانیک های گیم پلی سنتی موجود در بازی های قبلی خود استفاده می کند.

بازیکنان با استفاده از Joy-cons نینتندو سوییچ ، از حرکت برای گرفتن پوکمون استفاده کردند که جایگزین نبرد متعارف و مکانیک های اسیر موجود در بازی های قبلی شد.

آخرین بازی های Pokémon Let’s Go: Pikachu و Eevee در سال 2018 منتشر شدند ، که نشان می دهد این مجموعه برای Pokémon Let’s Go جدید خیلی دیر است.

کمپانی Pokémon می تواند در تاریخ 27th از بازی جدید Pokémon Let’s Go رونمایی کند و عنوان Pokémon قدیمی تر مانند Pokémon Diamond و Pearl را بازسازی کند.

با این حال ، استقبال طرفداران از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور