آیا انتخاب CyrusOne برای مدیر عامل نشان دهنده تغییر در استراتژی است؟ | دانش مرکز داده

CyrusOne یک مدیر اجرایی با ریشه های عمیق در EMEA و رهبری فرامقیاس را به عنوان مدیر عامل جدید خود انتخاب کرد. چه چیزی در مورد جاه طلبی های شرکت برای رشد آینده باقی می ماند؟

نزدیک به دو سال و نیم پس از استعفای مدیر عامل قدیمی خود گری ووتاشک، CyrusOne حرکتی جسورانه برای کارکنان انجام می دهد که امیدوار است موقعیت این شرکت را در رهبری زیرساخت های دیجیتال مستحکم کند. هیئت مدیره توسعه دهندگان مرکز داده مستقر در دالاس اخیراً اریک شوارتز، رهبر سابق EMEA Equinix را به عنوان مدیرعامل منصوب کرده است.

اریک شوارتز_هدشات.jpgشوارتز پیش از بازگشت به ایالات متحده برای رهبری استراتژی و توسعه این غول زیرساخت دیجیتال، بخش عمده‌ای از دوران حرفه‌ای خود را در Equinix در مدیریت عملیات EMEA گذراند.

درب سی سوئیت گردان CyrusOne

مسلماً رهبری CyrusOne کمتر از ثبات بوده است. از سال 2011، این شرکت کمتر از پنج مدیر عامل (اعم از موقت یا “دائم”) داشته است. در اینجا یک تفکیک سریع وجود دارد:

جدول تصدی مدیر عامل CyrusOne.png

شوارتز گفت: “من از پیوستن به CyrusOne برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد شرکت و تقویت شراکت با مشتریان خود هیجان زده هستم.” «از زمان خرید، دیو [Ferdman, outgoing interim CEO] و تیم رهبری با یک برنامه سرمایه‌گذاری بلندپروازانه و اجرای متمرکز کار بزرگی در رشد CyrusOne انجام داده‌اند، و من مشتاقانه منتظر پیوستن به شرکت و کمک به تیم ما برای ادامه موفقیت هستم.»

شوارتز جایگزین رئیس و مدیر عامل موقت CyrusOne دیو فردمن شد که از ژوئیه 2021 در هر دو سمت فعالیت می کرد.

این افتخار من بوده است که در سال گذشته به رهبری CyrusOne کمک کنم و از طریق خرید، به دستاوردهایی که به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنم، و برای اریک و کل تیم CyrusOne ما هیجان‌زده هستم که عصر جدیدی از گسترش را آغاز می‌کنیم. گفت فردمن.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری KKR و Global Infrastructure Partners CyrusOne را در مارس 2022 خریداری کردند.

در اینجا چیزی است که شریک زیرساخت KKR، Waldemar Szlezak درباره انتصاب شوارتز گفت: «اریک تجربه فوق‌العاده‌ای را به‌عنوان یک رهبر برای CyrusOne به ارمغان می‌آورد، زیرا به مدت 16 سال به عنوان یک مدیر اجرایی در Equinix خدمت کرده است، از جمله رهبری منطقه EMEA برای بیش از یک دهه، رهبری توسعه مراکز داده برای مشتریان در مقیاس بزرگ، و ایفای نقشی جدایی ناپذیر به عنوان عضوی از تیم رهبری جهانی شرکت. ما خوشحالیم که او برای کمک به رهبری تیم CyrusOne در حالی که تجارت در حال گسترش است، به آن ملحق شده است.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور