آیا استندآپ روزانه اتلاف وقت است؟

عکس پروفایل John Hacker Noon

@سه گانهجان

رهبر مهندسی نرم افزار با بیش از یک دهه تجربه.

این همان استندآپ روزانه است که سالها در آن شرکت کرده اید. شما در همان زمان حاضر می شوید. از صحبت های کوچک با هم تیمی های خود لذت ببرید. مجری در نهایت س asksال می کند که دیروز چطور کار یک نفر پیش رفت.

به روز رسانی ها داده می شود. جزئیات مربوط به برنامه فرد در 24 ساعت گذشته. آنها با توضیح برنامه خود برای روز جاری به پایان می رسند. این کار را با نفر بعدی تیم تکرار کنید تا زمان آماده سازی روزانه کامل شود.

این قالب نیمه کاره است.

منظورم این است که برای بعضی از تیم ها خوب است و برای برخی دیگر خوش بو است. چرا مردم از استندآپ روزانه در گذشته نگرهای تیمی شکایت دارند؟ چرا بعضی ها با آن مشکلی ندارند و برخی دیگر نه؟ پس از سالها فکر کردن در مورد این ، به نتیجه زیر رسیده ام:

کاری ندارم دیروز چه کردی

من اهمیتی نمی دهم که شما جلساتی در مورد یک پروژه جانبی داشته باشید. برای من مهم نیست که شما چند ساعت را صرف کدگذاری کرده اید. برای شما مهم نیست که شما قرار ملاقات با دندانپزشک داشته باشید و بعد وقت خود را جبران کنید

من به این اهمیت می دهم که تیم چقدر در رسیدن به اهدافش پیشرفت کرده است.

در این پست ، من می خواهم مشکلاتی را که تیم های من با قالب standup روزانه “اطراف اتاق” داشته اند ، کشف کنم. من قالبی را که از آن مقیاس بهتر استفاده می کنیم برای یک تیم در حال رشد توضیح می دهم. سپس گزینه دیگری را بررسی می کنم:

انجام دادن…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور