آیا استفاده از حساب های پس انداز Crypto بی خطر است؟

عکس پروفایل نویسنده

@مقایسه کنیدمقایسه بیت کوین

Bitcompare سایت مقایسه رمزنگاری شماست

از ژوئن سال 2020 ، بیش از 5500 ارز رمزپایه در گردش بود. تا سال 2027 ارزش بازار رمزنگاری ها به 1،758 میلیون دلار می رسد! آمار چشمگیر در اینجا متوقف نمی شود.

در میان رمزپایه های برتر ، بیت کوین همچنان سلطان باقی می ماند. قیمت آن تاکنون بیش از 70 درصد سر به فلک کشیده است و بسیاری از افراد آینده بسیار درخشان این ارز دیجیتال را پیش بینی می کنند.

این آینده چقدر درخشان است؟ این را در نظر بگیرید …

جسی پاول ، مدیرعامل کراکن ، ادعا می کند بیت کوین به پول رایج جهان تبدیل خواهد شد و در نهایت به عنوان هدف قیمت به 1 میلیون دلار خواهد رسید. با همه این پیش آگهی های چشمگیر ، قابل درک است که بخواهید وارد عمل شوید.

اما حساب پس انداز رمزنگاری چقدر ایمن است؟ در اینجا مواردی است که شما باید در مورد انتخاب حسابهای پس انداز صحیح مبتنی بر رمزنگاری برای نیازهای فعلی خود بدانید.

امور مالی رمزنگاری: آنچه شما باید بدانید

افزایش قیمت اخیر در بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بسیاری از مصرف کنندگان را درگیر سرمایه گذاری رمزنگاری می کنند. اما این مصرف کنندگان نمی دانند از کجا شروع کنند و یا چگونه وام های خود را با خیال راحت سهامداری کنند.

تشدید این معضل توجه ناخواسته هکرها است که از پتانسیل ارائه شده توسط ارزهای رمزپایه هیجان زده شده اند. اقتصاد ارز دیجیتال نشان می دهد که حملات هک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور