آنچه Google با بازخورد نتایج جستجو انجام می دهد

این مبحث در آخرین قسمت از سری Ask Googlebot در YouTube پوشش داده شده است.

در این ویدیو ، جان مولر گوگل به س followingال زیر پاسخ می دهد:

“چه چیزی باعث می شود بازخورد کاربران به اندازه کافی واجد شرایط باشد تا Google بتواند الگوریتم رتبه بندی جستجوی خود را تغییر دهد؟ آیا Google این بازخورد را در آینده در نظر می گیرد؟ “

مولر با بحث در مورد نحوه مدیریت بازخورد کاربران در داخل پاسخ می دهد و بهترین راه های ارسال بازخورد به Google را در آینده توضیح می دهد.

Google درباره بازخورد کاربران از نتایج جستجو چه می کند

گوگل سعی می کند موارد گزارش شده توسط کاربران را به روش های مختلف در اولویت قرار دهد.

برخی از موارد باید در اسرع وقت کار شود ، در حالی که برخی دیگر باید منتظر بمانند تا Google دوباره روی قسمت خاصی از سیستم های خود کار کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google بازخورد ارسالی کاربران را بر اساس فوریت های ضروری سازماندهی می کند. ممکن است تیم آن وارد شده و مشکلاتی را که نیاز به فوریت رسیدگی دارند ، به صورت دستی برطرف کند.

با این حال ، مولر می گوید اگر در مورد اکثر مشکلات به طور دستی نتایج جستجو را تغییر دهید ، منطقی نیست. در بیشتر موارد ، مسائل مربوط به نتایج جستجو به صورت الگوریتمی اصلاح می شود.

“وب بسیار غول پیکر است و همیشه در حال تغییر است و مردم هر روز از ما س newالات جدیدی می پرسند. به همین دلیل ، هدف ما به طور کلی بهبود الگوریتم هایی است که نتایج جستجو را روی هم جمع می کند و موارد را برای پرس و جوهای شخصی تغییر ندهیم. این ممکن است کمی زمان ببرد ، اما باعث می شود جستجو برای همه افراد در سراسر جهان برای تعداد زیادی جستجو که هر روز انجام می شود ، بهتر شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نحوه ارسال بازخورد به Google

مستقیم ترین راه برای ارسال بازخورد گوگل در مورد کیفیت نتایج جستجو ، استفاده از پیوند “ارسال بازخورد” در انتهای نتایج جستجو است. این بازخورد مستقیماً به تیمی در Google می رود تا بررسی ، سازماندهی و اولویت بندی شود.

مولر همچنین انجمن های راهنمای مرکزی جستجوی Google را توصیه می کند ، جایی که جامعه ای از متخصصان جستجو برای کمک در دسترس هستند. کارشناسان انجمن های راهنما می توانند در صورت نیاز بحث ها را به Google افزایش دهند.

اگر کاربران با مشکل یا مشکل ناخوشایندی روبرو شدند ، ارسال این اطلاعات به عموم مخاطبین Google در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر مفید خواهد بود.

مولر هنگام ارسال بازخورد در مورد جستجو ، می گوید مفید است بدانید کدام پرس و جو نتایج نامطلوبی را ایجاد کرده است. حداقل یک پرسش رایج ارائه دهید که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند و تا آنجا که ممکن است مسئله را برجسته می کند.

صرف نظر از روش تماس ، تشخیص مقیاس و محدوده مشکل را برای Google آسان کنید.

فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=2920pNH0drU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور