آنچه کارآفرین تازه کار با سابقه غیرتکنیکی باید در مورد اندروید بداند

عکس پروفایل نویسنده

@مایانکمایانک پراتاپ

بنیانگذار و مدیر عامل در EngineerBabu.com | کمک به آژانس های کوچک فناوری اطلاعات برای رشد تجارت

تعداد زیادی از مشاغل و شرکتهای نوپا متکی به اینترنت و برنامه های تلفن همراه به عنوان کل بازار یا بخش عمده ای از استراتژی های رشد خود بودند. بنابراین ، صنعت موبایل از این نظر سودآور است و بهترین نتیجه را می دهد. بنابراین ، اگر یک ایده تجاری امیدوار کننده در ذهن دارید ، بهترین قدم بعدی می تواند توسعه فوری برنامه باشد. با توجه به اینکه تعداد کاربران گوشی های هوشمند کاربران اندروید بر iOS چیره می شوند ، توسعه دهندگان Android را استخدام کنید تا به راحتی تجارت خود را در بازار ایجاد کنند.

ما می فهمیم ، شما از یک زمینه غیر فنی هستید و اصطلاحات برنامه نویسی را به خوبی درک نمی کنید. سپس ، بگذارید به شما اطمینان دهم که هر کارآفرین تازه کار یک برنامه نویس یا توسعه دهنده نیست. تازه کار بودن در این زمینه کار چندان مهمی نیست و علی رغم آن شما مایل به ساختن برنامه و استخدام توسعه دهندگان اندروید هستید.

ما می دانیم که برای افرادی مانند شما دشوار است که ایده ای را بدون داشتن دانش قبلی در زمینه فنی و بازار به زندگی برسانند. اما ، احساس ترس و وحشت نکنید. ما اینجا هستیم تا از طریق این وبلاگ شما را در همه جنبه ها راهنمایی و آموزش دهیم.

با مطالعه بیشتر این وبلاگ ، می توانید بفهمید کدام فناوری برای توسعه برنامه آندروید شما مناسب است ، زمان تخمینی ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور