آنچه در ماه اول توسعه وب آموختم

عکس پروفایل نویسنده

TL ؛ دکتر

یک هدف واضح داشته باشید. این چیزی است که شما را به سمت رانندگی سوق خواهد داد وقتی که هیچ چیز منطقی نخواهد بود.

از قبل هرچه بیشتر آماده کنید. شما همیشه به برنامه خود برمی گردید و آن را تنظیم می کنید اما به شما در مواقعی کمک می کند که بخواهید سفر را کنار بگذارید زیرا سخت است.

تسلط بر یک مهارت نیاز به تلاش و فداکاری دارد. فقط فکر کنید که چقدر برای تسلط تلاش می کنید * یکی از مهارتهای خود را اینجا وارد کنید *.

سلام بر همه ، نام من اندی است و در صحنه توسعه تازه وارد هستم. من اخیراً سفر خود را به سمت توسعه وب شروع کردم و در اینجا برخی مشاهدات را برای همه کسانی که این مسیر را شروع می کنند مشاهده می کنم.

همچنین ، این اولین مقاله من است که همیشه نوشته شده است ، و این یک نقطه عطف مهم برای من است ، زیرا همیشه فکر می کردم که * من نمی توانم بنویسم * پس لطفا مهربان باشید :).

من چیزهای دیگری برای گفتن دارم ، اما این به داستانی طولانی تر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود تبدیل شد.

1 هدف مشخصی داشته باشید

چرا می خواهید توسعه وب را بیاموزید؟ آیا شغل با درآمد بهتر می خواهید؟ آیا می خواهید تجارت خود را بسازید؟ آیا می خواهید از هر جایی آزادی کار داشته باشید؟

برای من ، دومی بود. من بیش از 13 سال در زمینه فناوری کار می کنم اما انجام کار من از راه دور سخت تر است و در صورت امکان جلسات زیادی را به همراه دارد ، که لزوما آنها را مفید یا دوست ندارم. من می خواهم آزادی سفر و انتخاب پروژه ها را داشته باشم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور