آنچه باید درباره پیگیری آنلاین بدانید

عکس پروفایل نویسنده

@nordvpnNordVPN

برای امنیت آنلاین تر ، با NordVPN – پیشروترین ارائه دهنده VPN در جهان شروع کنید.

بسیاری از کاربران اینترنت به احتمال زیاد این جمله را شنیده اند که “داده ارز جدید است”. البته ، اطلاعات در طول تاریخ بشر مهم بوده است ، اما ظهور دنیای دیجیتال نشان داد که چقدر قدرت دارد. میلیون ها پروفایل کاربر در شبکه های تبلیغاتی دست به دست می شوند تا در کمپین های تبلیغاتی آینده برای ارتقا pla جایگاه محصولات مورد استفاده قرار گیرند.

و این لزوماً بد نیست. دیدن تبلیغات مربوطه باعث صرفه جویی در وقت می شود و به تصمیم گیری صحیح خرید کمک می کند. با این حال ، این مشکل هنگام سو misاستفاده از داده های جمع آوری شده بوجود می آید ، همانطور که در رسوایی کمبریج آنالیتیکا هنگامی که داده های کاربر غیرقانونی برای نفوذ در مناظر سیاسی استفاده شد ، آشکار شد. مشکل دیگر رضایت کاربر است. متأسفانه بسیاری از داده ها بدون اجازه کاربر جمع آوری می شوند.

طی دهه گذشته ، علاقه به حریم خصوصی آنلاین بسیار زیاد شد و ما معتقدیم دانش برای ایمنی آنلاین از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد آنچه ردیابی وب است توضیح دهیم و روش های ردیابی معاصر را برشماریم.

ردیابی وب چیست؟

ردیابی وب فرآیندی برای نظارت بر فعالیتها و الگوهای رفتاری کاربران در شبکه جهانی وب است. اول از همه ، ردیابی وب برای افزایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور