آموزش ایجاد شخصیت های تولیدی با استفاده از SVG

عکس پروفایل نویسنده

دو چیز در این دنیا وجود دارد که من آنها را دوست دارم: اشکال لکه دار و قرار دادن چشمهای مسخره به چیزها. این آموزش هر دو عشق بزرگ من را ترکیبی می کند و امیدوارم در هنگام انجام این کار مقدمه ای آرام برای هنر مولد باشد.

در اینجا آنچه ما خواهیم ساخت:

این یک نمونه تاحدودی ساده از مواردی است که می توانید با یک رویکرد مولد در طراحی / هنر بدست آورید ، اما امیدوارم چیزی باشد که می توانید گسترش دهید.

پیش نیازها

هیچ دانش قبلی هنری تولیدی لازم نیست! این آموزش برای افرادی که از قبل با JavaScript / HTML / CSS آشنا هستند و به دنبال شروع کار با هنر تولید هستند ایده آل است.

هنر … مولد چیست؟ ?

ساده ترین تعریفی که می توانم از هنر مولد پیدا کنم در وب سایت گالری تیت است –

“هنر تولیدی هنری است که با استفاده از یک سیستم از پیش تعیین شده ساخته می شود که غالباً عنصری از شانس را نیز شامل می شود – معمولاً در هنر رایانه ای نیز اعمال می شود”

من فکر می کنم این کامل است و ارزش آن را دارد که به خاطر داشته باشید که ما در این آموزش پیشرفت می کنیم ، به خصوص اگر در این موارد تازه کار هستید

بیا بسازیم! ?

برای این آموزش ما می خواهیم از SVG استفاده کنیم ارائه دادن شخصیت ما ، JavaScript برای تصمیم گیری چی برای ارائه ، و کمی پاشیدن CSS برای اطمینان از اینکه آنها به خوبی در صفحه می نشینند.

من همچنین دو کتابخانه JS خارجی برای ساده و تمیز بودن کد ما در نظر گرفته ام.

من یک CodePen راه اندازی کرده ام …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور