آقای مارکت با آقای ICO ملاقات می کند

عکس پروفایل نویسنده

بن گراهام عقلی برجسته بود. وی كتابی نوشت كه به تشویق سرمایه گذاران كوچك صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران كوچكتر منجر شده است و جالب اینجاست كه همه آنها مفاهیم اساسی مندرج در این كتاب را به كار بردند ، اما آنها را به روشهای كاملاً متفاوتی به كار بردند.

وارن بافت مشهورترین دانش آموز بن گراهام است ، اما گروه های دیگری نیز وجود دارند که اصطلاحاً “سرمایه گذاران فوق العاده گراهام و دودسویل” نامیده می شوند.

اگر بتوانیم توافق کنیم که کتاب بن گراهام ، به نام “سرمایه گذار هوشمند” ، کاوش در جستجوی اصول صحیح سرمایه گذاری است ، نه یک دستورالعمل ، همچنین می توانیم موافقت کنیم که آقای مارکت ، یکی از سازه های اصلی کتاب ، یکی از بهترین تصاویر روانشناسی بازار که تاکنون ابداع شده است.

آقای مارکت ، برای کسانی که خوانندگان دائمی وبلاگ من نیستند ، یک سازنده است ، یک فرد دو قطبی (که در آن زمان “افسردگی جنون” نامیده می شود) که شما در مورد یک مشاغل تجاری با آنها همکاری می کنید. خلق و خوی این فرد دائماً دوچرخه سواری است و بسته به احساس او روز به روز در دفتر شما سوار می شود و به شما پیشنهاد می دهد که یا شما را بخرد یا سهام خود را به هر قیمتی که دوست دارد ارائه دهد به شما بفروشد.

این مدل موارد مختلفی را نشان می دهد. اول ، آن روز به روز ، بازار کاملا غیر منطقی است. شما نمی توانید سهام یک شرکت معین را پیش بینی کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور