آشنایی با معماری چند مستأجر SaaS در مقابل معماری مستأجر

نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) به یک روش جایگزین م ofثر برای توزیع نرم افزار برای شرکت هایی تبدیل شده است که به دنبال میزبانی نرم افزار خود در ابر توسط شخص ثالث هستند. معماری چند مستأجر بر اساس یک مدیریت مرکزی ساخته شده است و شامل یک برنامه کد مشترک است که نمونه (های) رایج مستاجران را اجرا می کند. معماری چند مستاجر اطلاعات شخصی هر مستاجر را از دیگران محافظت می کند. چندتایی بودن مزایای زیادی را ارائه می دهد که با افزایش محبوبیت رایانش ابری مشهود است.

تصویر
عکس پروفایل هنری بل هکر نون

@هنری بلهنری بل

هنری بل رئیس محصول در وندورلند است.

کلمه SaaS در دنیای دیجیتال یا فناوری امروزه بسیار رایج شده است. در سال های اخیر ، نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) به یک جایگزین م effectiveثر برای توزیع نرم افزار برای شرکت هایی تبدیل شده است که به دنبال میزبانی نرم افزار خود در ابر توسط شخص ثالث هستند. در واقع ، SaaS یکی از سه بخش اصلی رایانش ابری است که زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) و پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) دو بخش دیگر هستند.

یکی از دلایل اصلی اینکه SaaS در بازار توسعه برنامه ها برتری داشته است این است که معماری کارآمدی را ارائه می دهد و در عین حال به توسعه و اجرای استراتژی های کاهش هزینه کمک قابل توجهی می کند. علاوه بر این ، افزایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور