آخرین قربانی کریپتو، شرکت مرکز داده محاسبه شمال | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Compute North Holdings Inc. که خدمات مرکز داده را برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال و شرکت های بلاک چین ارائه می دهد، روز پنجشنبه در تگزاس اعلام ورشکستگی کرد.
کامپیوت نورث که در Eden Prairie، مینه‌سوتا مستقر است، اعلام کرد که 500 میلیون دلار به حداقل 200 طلبکار بدهکار است. دارایی های این شرکت طبق دادخواست فصل 11 آن بین 100 تا 500 میلیون دلار ارزش دارد.

بایگانی های فصل 11 به یک شرکت اجازه می دهد در حالی که برنامه ای برای بازپرداخت بستانکاران دارد، به فعالیت خود ادامه دهد. کریستیان مژولنس، رئیس بازاریابی و پایداری کامپیوت نورث، در ایمیلی گفت که این شرکت برای تثبیت کسب و کار خود در حالی که تحت حمایت دادگاه بازسازی می شود، ورشکستگی کرد.

طبق وب‌سایت این شرکت، Compute North در سال 2017 به عنوان یک عملیات استخراج رمزارز شروع به کار کرد و به خدمات هم‌مکانی که انرژی کم‌هزینه‌ای را برای مراکز داده ارائه می‌کرد، منشعب شد. در ماه آوریل، این شرکت تأسیسات هم‌محلی 300 مگاواتی در گرانبری، تگزاس را شکست.

این ورشکستگی جدیدترین موردی است که به فضای دارایی های دیجیتال ضربه زده است، جایی که کاهش قیمت ارزهای دیجیتال و افزایش نرخ بهره ایالات متحده سرمایه گذاران را فراری داده و باعث فروپاشی وام دهندگان و صندوق های تامینی شده است. کارگزار کریپتو Voyager Digital Ltd. در اوایل سال جاری درخواست حفاظت از فصل 11 را ارائه کرد، در حالی که انحلال‌دهنده‌ها برای صندوق تامین سرمایه ارزهای دیجیتال ورشکسته Three Arrows Capital فراخوانده شدند.

شرکت های ماینینگ به دلیل قیمت های پایین بیت کوین و افزایش هزینه های انرژی با استرس دوباره مواجه شده اند. در اوایل این ماه، شاخص درآمد معدنی که به دقت تحت نظر بود، به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته رسید. كامپیوت نورث به دلیل مقررات محلی در ایالت با تأخیر در تامین انرژی ماشین‌های استخراج برای مشتری خود Marathon Digital Holdings Inc. در تگزاس مواجه شد.

Marathon دارای حدود 40000 ماشین معدنی است که در تاسیسات تگزاس غربی این شرکت نصب شده است که تقریباً 280 مگاوات ظرفیت دارد. طبق وب‌سایت Compute North، مراکز داده در داکوتای شمالی و نبراسکا نیز اداره می‌شود.

پرونده Compute North Holdings Inc.، 22-90272، دادگاه ورشکستگی ایالات متحده، ناحیه جنوبی تگزاس است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور