آتش یکی از مراکز داده OVH استراسبورگ (SBG2) را نابود کرده است

اوکتا کلابا ، بنیانگذار و رئیس ارائه دهنده ابر فرانسه ، در توئیتی نوشت: آتش سوزی صبح زود چهارشنبه یکی از مراکز داده OVH استراسبورگ و بخشی از مرکز دوم را نابود کرد.

او نوشت ، افرادی که در این سایت کار می کردند ایمن بودند.

کلابا گفت ، آتش نشانان در محل حضور داشتند و از تأسیسات دیگر OVH در دانشگاه در برابر آتش سوزی محافظت می کردند ، در حالی که مورد چهارم هیچ تاثیری نداشت.

به گفته وی ، آتش سوزی مرکز داده SBG2 OVH و بخشی از SBG1 را نابود کرد.

با اظهار نظر در مورد توییت های Klaba ، تعدادی از مشتریان OVH از کم شدن برنامه های خود در نتیجه آتش سوزی شکایت کردند. بسیاری از مفسران نسبت به ایمنی افراد در مرکز داده ابراز نگرانی کردند.

مشخص نیست که آتش در این مرحله چگونه آغاز شده است.

در میان ارائه دهندگان ابری که سه شرکت بزرگ (AWS ، Azure و Google Cloud) نیستند ، OVH یکی از محبوب ترین هاست. بیشتر 27 مرکز داده آن در اروپا و برخی در آمریکای شمالی و آسیا و اقیانوسیه قرار دارند.

در سال 2017 ، هنگامی که VMware از تجارت ارائه دهنده خدمات ابری خارج می شد و در حال گسترش OVH به آمریکای شمالی ، شرکت فرانسوی تجارت VMware vCloud Air را خریداری کرد.

آخرین بحران بزرگ خرابی در OVH نیز در دانشگاه استراسبورگ اتفاق افتاد. قطعی برق در سال 2017 باعث خرابی کل دانشگاه شد. چهل دقیقه بعد ، محوطه دانشگاه آن در روبیکس به دلیل اشکال نرم افزاری نامرتبط در تجهیزات شبکه ، ارتباط خود را از دست داد.

با کسب اطلاعات بیشتر ، DCK در مورد حادثه آتش سوزی گزارش خواهد داد. اگر اطلاعات مرتبط دارید و می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید ، برای آنها بنویسید [email protected].

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور