آتشفشان‌ها و روش‌های اثبات جدید عالی هستند، اما مشکل انرژی بیت‌کوین بر جامعه می‌افتد

انرژی جهانی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین بین 67 تا 121 تراوات ساعت در سال است. تقریباً نیمی از آنچه که همه مراکز داده – که به قدرت اینترنت، رایانش ابری و بیش از 4500 ارز دیجیتال دیگر (به علاوه کل بخش مالی) کمک می‌کنند – مصرف می‌کنند. یکی از دلایل هزینه بالای انرژی بیت کوین و دوستان به هیچ وجه مربوط به بلاک چین نیست. 80 درصد از نرخ هش – قدرت محاسباتی ترکیبی برای استخراج و پردازش بیت کوین – در کشورهای آسیایی ارائه می شود. السالوادور اخیرا اعلام کرد که این کشور 0.00599179 بیت کوین را با استفاده از نیروی مهار شده از یک آتشفشان استخراج کرده است.

تصویر
عکس پروفایل استوارت راجرز هکر ظهر

استوارت راجرز

روزنامه نگار، گوینده، بنیانگذار، موسیقیدان، عکاس و عشایر دیجیتال.

در سال‌های اخیر، با تداوم رشد بی‌سابقه تمرکززدایی، یک موضوع از بین نخواهد رفت: هزینه زیست محیطی فناوری های بلاک چین و ارزهای دیجیتال.

بسته به تخمینی که شما معتقد هستید، انرژی جهانی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین بین 67 تا 121 تراوات ساعت در سال است. به عنوان مثال، مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF) تخمین می زند که بیت کوین حدود 110 تراوات ساعت در سال مصرف می کند.

این تقریباً نیمی از چیزی است که همه مراکز داده – که به تقویت اینترنت، رایانش ابری و بیش از 4500 ارز دیجیتال دیگر (به علاوه کل بخش مالی) کمک می کنند – …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور