سلام، نویسندگان!
ما پاییز را دوست داریم، اما آخرین چیزی که می خواهیم این است که شما آن را انجام دهید سقوط از عادات نوشتن خود خارج شوید!
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد محتوایی که واقعاً با مخاطبان شما طنین انداز شود این است که مستقیماً از آنها بپرسید که چه چیزی می خواهند ببینند. میتوانید با جمعآوری بازخورد از طریق نظرسنجیها یا نظرسنجیهای رسانههای اجتماعی، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با علایق و نیازهای آنها مطابقت دارد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:
1. نمایه HackerNoon خود را تجزیه و تحلیل کنید
صفحه نمایه شما مکان مناسبی برای شروع تحلیل شما است. به نمایه خود بروید و محبوبترین داستانهای خود را بررسی کنید—اینها آنهایی هستند که بیشترین خوانندگان را دارند. در آمار داستان خود غوطه ور شوید و به زمانی که هر قطعه را نوشتید فکر کنید. در نظر بگیرید که آیا عوامل خارجی ممکن است بر این اعداد تأثیر گذاشته باشد یا خیر:
- آیا در آن زمان در مورد یک موضوع پرطرفدار نوشتید؟
- آیا شما در حال پوشش یک پیشرفت مهم در فناوری بودید؟
به دنبال الگوها باشید آیا موضوعات خاصی به طور مداوم عملکرد بهتری دارند؟ شاید مخاطب شما رویکرد منحصر به فرد شما را به موضوعی خاص دوست داشته باشد.
یادداشت بردارید: به برچسب ها و ساختار خود توجه کنید. در محبوب ترین استوری های خود از چه برچسب هایی استفاده کردید؟ آیا آنها برچسب های محبوب در HackerNoon هستند؟ می توانید با جستجو در آنها و مشاهده تعداد داستان های منتشر شده و میانگین درگیری آنها این موضوع را بررسی کنید.
همچنین به ساختار عملکرد بالا خود فکر کنید…