۴ به‌روزرسانی Google Performance Max: بینش‌ها و گزارش‌های جدید

Google Ads به‌روزرسانی‌های مهمی را برای Performance Max ارائه می‌کند، با هدف ارائه بینش عمیق‌تر و ابزارهای کارآمدتر برای بهینه‌سازی دارایی‌های خلاق.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی‌های جدید، مانند معیارهای تبدیل برای دارایی‌های منفرد و گزارش پوشش دارایی، درک واضح‌تری از آنچه که عملکرد را هدایت می‌کند و توصیه‌های خاصی برای بهبود دارایی‌هایی با عملکرد ضعیف ارائه می‌دهد.

تازه چه خبر

  • به روز رسانی گزارش خلاق: به زودی می‌توانید معیارهای تبدیل را برای هر دارایی ردیابی کنید و پیشنهادات دقیق (مثلاً اضافه کردن سرفصل‌ها یا تصاویر جدید) برای بهبود عملکرد دریافت کنید.
  • بینش عملکرد کارآمد: Google در حال ادغام بینش‌ها، توضیحات و توصیه‌ها در یک داشبورد واحد است و نیاز به بررسی چندین گزارش برای درک نوسانات کمپین را از بین می‌برد.
  • بینش سرعت هدف: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند پیگیری کنند که آیا کمپین‌ها به اهداف CPA و ROAS می‌رسند یا خیر و عواملی را که در پس عملکرد ضعیف هستند، از تغییرات بازار گرفته تا محدودیت‌های بودجه، مشخص کنند.
  • گزارش سهم برداشت: این افزوده جدید به Performance Max به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که عملکرد متن و تبلیغات خریدشان را در نتایج جستجو ببینند و دید واضح‌تری از چشم‌انداز رقابتی ارائه می‌دهند.

بعدش چی? گزارش دارایی در دسترس خواهد بود قبل از پایان این ماه به روز رسانی های دیگر باید اکنون در دسترس شما باشد.

خط پایین. آخرین به‌روزرسانی‌های Google به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که کمپین‌های خود را با دقت بیشتری تنظیم کنند و در نهایت عملکرد بهتری را ایجاد کنند و پتانسیل تبلیغات را در بازارهای رقابتی به حداکثر برسانند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link