۱۱ الگوی کلیدی طراحی: یک راهنمای ضروری

رازهای معماری نرم افزار را با تسلط بر معماری نرم افزار: 11 الگوی اصلی طراحی توضیح داده شده است.

فهرست مطالب

  1. الگوی طراحی – کارخانه انتزاعی
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • چگونه از یک ارائه دهنده کارخانه انتزاعی استفاده کنیم؟
  • خروجی

2. الگوی طراحی – آداپتور

  • استفاده از مورد
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار

3. الگوی طراحی – سازنده

  • استفاده از مورد
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • نحوه استفاده از الگوی سازنده از متد Main().
  • خروجی

4. نحوه استفاده از الگوی زنجیره مسئولیت

  • استفاده از مورد
  • شروع به کار
  • چگونه از الگوی زنجیره مسئولیت استفاده کنیم؟
  • خروجی

5. الگوی طراحی – دکوراتور

  • استفاده از مورد
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • الگوی دکوراتور در عمل
  • کد کامل
  • خروجی

6. الگوی طراحی – روش کارخانه

  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • چگونه از روش کارخانه استفاده کنیم؟
  • خروجی

7. الگوی طراحی – Iterator

  • استفاده از مورد
  • شروع به کار
  • الگوی Iterator در عمل
  • خروجی

8. الگوی طراحی – واسطه

  • استفاده از مورد
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • نحوه استفاده از الگوی واسطه از روش اصلی

9. الگوی طراحی – ناظر

  • استفاده از مورد
  • اهداف یادگیری
  • شروع به کار
  • چگونه از الگوی مشاهده گر استفاده کنیم؟
  • خروجی

10. Advance Property Pattern C# 8.0

  • بیایید شروع کنیم
  • برنامه تطبیق الگو با دستور سوئیچ جدید
  • تست …

Source link