رازهای معماری نرم افزار را با تسلط بر معماری نرم افزار: 11 الگوی اصلی طراحی توضیح داده شده است.
فهرست مطالب
- الگوی طراحی – کارخانه انتزاعی
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- چگونه از یک ارائه دهنده کارخانه انتزاعی استفاده کنیم؟
- خروجی
2. الگوی طراحی – آداپتور
- استفاده از مورد
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
3. الگوی طراحی – سازنده
- استفاده از مورد
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- نحوه استفاده از الگوی سازنده از متد Main().
- خروجی
4. نحوه استفاده از الگوی زنجیره مسئولیت
- استفاده از مورد
- شروع به کار
- چگونه از الگوی زنجیره مسئولیت استفاده کنیم؟
- خروجی
5. الگوی طراحی – دکوراتور
- استفاده از مورد
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- الگوی دکوراتور در عمل
- کد کامل
- خروجی
6. الگوی طراحی – روش کارخانه
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- چگونه از روش کارخانه استفاده کنیم؟
- خروجی
7. الگوی طراحی – Iterator
- استفاده از مورد
- شروع به کار
- الگوی Iterator در عمل
- خروجی
8. الگوی طراحی – واسطه
- استفاده از مورد
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- نحوه استفاده از الگوی واسطه از روش اصلی
9. الگوی طراحی – ناظر
- استفاده از مورد
- اهداف یادگیری
- شروع به کار
- چگونه از الگوی مشاهده گر استفاده کنیم؟
- خروجی
10. Advance Property Pattern C# 8.0
- بیایید شروع کنیم
- برنامه تطبیق الگو با دستور سوئیچ جدید
- تست …