یک کتابچه مبتدی برای بهینه سازی موتور جستجو

عکس پروفایل ظهر دیمیتریس فانیس هکر

@dimifnدیمیتریس فانیس

دانشمند ارشد اطلاعات

بنابراین تصمیم گرفتم یک کتابچه راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای مبتدیان ، با تمرکز بر نتایج جستجوی ارگانیک ، ایجاد کنم.

چرا آن را نوشتم؟ چون می خواستم بفهمم همه هیاهوی تبلیغاتی پیرامون سئو چیست. سپس برای خودم یادداشت نوشتم و سرانجام ، فکر کردم که به اشتراک بگذارم!

همانطور که ست استفنس-داویدوویتس اظهار داشته است:

“جستجوی گوگل مهمترین مجموعه داده ای است که تاکنون در روان انسان جمع آوری شده است.”

منظور او از این کار این بود که ، در متن Big Data و با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از جستجوهای Google ، می توانیم رفتارها ، نیازها ، روندها ، انگیزه ها و لیست افراد را تجزیه و تحلیل کنیم و حتی پیش بینی کنیم.

TL ؛ دکتر

  • اگر ابتدا ندانید که باید روی کدام گروه از کلمات کلیدی تمرکز کنید ، صفحه وب خود را بهینه نخواهید کرد.
  • اگر شما یک بالا است میزان برداشت اما کم نرخ کلیک (CTR) این به این معنی است که شما در نتایج جستجو ظاهر می شوید اما بینندگان بر روی وب سایت شما کلیک نمی کنند.
  • اگر حجم جستجو زیاد و رقابت / دشواری کم باشد ، این بدان معنی است که در پایین ترین سطح رقابت ، ترافیک بالقوه زیادی وجود دارد ، یعنی تقاضا زیاد و عرضه کم است ، این واقعیتی است که ممکن است فرصتی برای بازار باشد.
  • شما می خواهید روی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود تمرکز کنید که دارای محتوای بالایی هستند حجم جستجو، و کلمات کلیدی …