یک پلاگین IDE برای یکپارچه سازی مداوم Gamified: پلاگین Intellij برای Gamekins

:::اطلاعات
نویسندگان:

(1) فیلیپ استراوبینگر، دانشگاه پاسائو، پاسائو، آلمان؛

(2) گوردون فریزر، دانشگاه پاسائو، پاسائو، آلمان.

:::

  • چکیده و مقدمه
  • عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
  • پلاگین Intellij برای Gamekins
  • نتیجه گیری
  • قدردانی و مراجع

3 پلاگین اینتلیج برای GAMEKINS

پلاگین Gamekins IntelliJ را می توان بر روی هر IntelliJ Community Edition یا Ultimate IDE نصب کرد و یک تب جدید در سمت راست رابط IDE اضافه کرد. پس از دسترسی اولیه به این برگه، یک اعلان ورود ظاهر می شود که از کاربران می خواهد نام کاربری، رمز عبور، URL و نام پروژه خود را وارد کنند تا با نمونه Jenkins مربوطه ارتباط برقرار کنند. ورودهای بعدی از طریق استفاده از یک نشانه ساده می شود و نیاز به ورودهای دستی مکرر را از بین می برد، اگرچه کاربران انعطاف پذیری لازم برای خروج از سیستم را در صورت نیاز دارند. پیکربندی‌های پروژه و کاربر به‌جای پلاگین Gamekins IntelliJ، به‌طور مرکزی در Gamekins روی سرور Jenkins مدیریت می‌شوند. این امکان همکاری گسترده در پروژه را فراهم می کند و تجزیه و تحلیل های انجام شده توسط Gamekins لازم نیست به صورت محلی اجرا شوند. یک API سفارشی ادغام شده در Gamekins به این افزونه قدرت می‌دهد تا چالش‌ها، کوئست‌ها و داده‌های کاربر را از Gamekins واکشی کند و همچنین داده‌ها را به آن منتقل کند. برگه پلاگین Gamekins IntelliJ…