یک پلاگین IDE برای ادغام پیوسته Gamified: تصدیق و مراجع

:::اطلاعات
نویسندگان:

(1) فیلیپ استراوبینگر، دانشگاه پاسائو، پاسائو، آلمان؛

(2) گوردون فریزر، دانشگاه پاسائو، پاسائو، آلمان.

:::

  • چکیده و مقدمه
  • عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
  • پلاگین Intellij برای Gamekins
  • نتیجه گیری
  • قدردانی و مراجع

5 قدردانی

این کار توسط DFG تحت کمک مالی FR 2955/2-1 پشتیبانی می شود

منابع

[1] آندره ان. مایر، ارل تی بار، کریستین برد و توماس زیمرمن. 2021. امروز روز خوبی بود: زندگی روزمره توسعه دهندگان نرم افزار. IEEE Trans. مهندس نرم افزار 47، 5 (2021)، 863-880. https://doi.org/10.1109/TSE.2019.2904957

\
[2] آندره ان. مایر، توماس فریتز، گیل سی مورفی و توماس زیمرمن. 2014. ادراک توسعه دهندگان نرم افزار از بهره وری. در مجموعه مقالات بیست و دومین سمپوزیوم بین المللی ACM SIGSOFT در مبانی مهندسی نرم افزار، (FSE-22)، هنگ کنگ، چین، 16 – 22 نوامبر 2014، Shing-Chi Cheung، Alessandro Orso، و Margaret-Anne D. Story (ویرایشات .). ACM، 19-29. https://doi.org/10.1145/2635868. 2635892

\
[3] فیلیپ استرابینگر و گوردون فریزر. 2022. Gamekins: تست نرم افزار بازی سازی در جنکینز. در چهل و چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی نرم افزار IEEE/ACM: Companion Proceedings, ICSE Companion 2022, Pittsburgh, PA, USA, 22-24 May 2022. ACM/IEEE, 85–89….