نویسندگان:
(1) اسکار Pedreira ، Universidade Da Coruna ، Centro de Investigacion Citic ، Laboratorio de Bases de Datos ، دانشکده de Informatica ؛
(2) فلیکس گارسیا ، Universidad de Castilla-la Mancha ، Grupo Alarcos ، Escuela Superior de Informatica ، Paseo de la Universidad ؛
(3) ماریو پیاتینی ، Universidad de Castilla-la Mancha ، Grupo Alarcos ، Escuela Superior de Informatica ، Paseo de la Universidad ؛
(4) Alejandro Cortinas ، Universidade da Coruna ، Centro de Investigacion Citic ، Laboratorio de Bases de Datos ، دانشکده de Informatica ؛
.
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 کار مرتبط
3 معماری نرم افزاری برای بازی سازی محیط ها و معماری نرم افزار 3.1
3.2 مدل بازی سازی
4 موتور بازی سازی برای محیط های
4.1 معماری و طراحی سیستم
4.2 ادغام
4.3 عملکردهای دیگر
4.4 پشتیبانی از مکانیک و عناصر بازی و سایت 4.5 پخش کننده
4.6 ویژگی های پیشرفته
5 مطالعه موردی: استفاده از موتور بازی سازی در یک شرکت واقعی و 5.1 شرح سازمان و مجموعه ابزار آن
5.2 طراحی
5.3 سوژه ها و واحدهای تجزیه و تحلیل و 5.4 رویه میدانی و جمع آوری داده ها
5.5 مداخله
5.6 …