نویسندگان:
(1) Shih-Tang Su، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected])
(2) ویجی جی. سوبرامانیان، دانشگاه میشیگان، آن آربور و ([email protected])
(3) Grant Schoenebeck، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1. مقدمه
2. فرمول مسئله
2.1 مدل آزمایشهای باینری-نتیجه در آزمایشهای دو فازی
3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری
3.2 مفروضات و راهبردهای القایی
3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم
3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه
3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک
4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزماییهای چند مرحلهای و 4.1 مدل آزمایشهای باینری نتیجه در آزمایشهای چند مرحلهای
4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده
4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع
4 آزمایش باینری نتیجه در آزمایشات چند مرحله ای
این بخش نتایج ساختاری در بخش 3 را به آزمایشهای چند فازی تعمیم میدهد. ابتدا، مدل را در بخش 2.1 به آزمایشهای چند فازی تعمیم میدهیم و سپس یک الگوریتم برنامهنویسی پویا را برای حل استراتژی سیگنالینگ بهینه پیشنهاد میکنیم. وضعیت برنامه پویا، این باور موقت در مورد وضعیت جهان خواهد بود که…