نویسندگان:
(1) مهدی نادری;
(2) مارکوس پاپاژورگیو;
(3) Dimitrios Troullinos;
(4) ایسون کارافیلیس;
(5) ایوانیس پاپامیخائیل.
جدول پیوندها
چکیده و مقدمه
مدل سازی خودرو
کنترل بازخورد غیرخطی
راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر
کنترل کننده های مرزی و ایمنی
نتایج شبیه سازی
نتیجه گیری
پیوست A: تشخیص برخورد
پیوست B: منحنی های ISO-Distance تبدیل شده
ضمیمه C: چگالی موضعی
ضمیمه D: جزئیات کنترل کننده ایمنی
پیوست E: پارامترهای کنترل کننده
مراجع
V. کنترل کننده های مرزی و ایمنی
الف. کنترل کننده های مرز جانبی
اطمینان از اینکه وسیله نقلیه از مرزهای جاده فراتر نمی رود در یک محیط ترافیکی بدون خط از اهمیت بیشتری نسبت به محیطی با خطوطی که وسایل نقلیه تمایل دارند در وسط هر خط حرکت کنند، اهمیت بیشتری دارد و به طور قابل توجهی خطر خروج از جاده را کاهش می دهد. . علاوه بر این، در شرایط ترافیکی متراکم و بدون خط، داشتن برخی وسایل نقلیه که دقیقاً در یک مرز جاده (چپ یا راست) حرکت می کنند، البته بدون تخطی از آن سودمند است، زیرا این امر سطح بهره برداری از عرض جاده موجود را افزایش می دهد. توجه داشته باشید که برای راهروهای بند 4 نیز از کنترل کننده های مرزی استفاده می شود که محدوده آنها نیز باید رعایت شود، حتی اگر با محدوده جاده منطبق نباشد.
برای این منظور، ما …