یکپارچه سازی داده های شخص اول Google Ads Manager Data Manager برای همه در دسترس است

گوگل ابزار Ads Data Manager خود را به طور کامل راه اندازی کرده است تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا به راحتی داده های شخص اول خود را برای کمپین های موثرتر مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز و فعال کنند.

چه خبر. Ads Data Manager به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا منابع داده شخص اول متفاوت (مثلاً تبدیل‌ها، فهرست‌های ایمیل، نظرسنجی‌ها) را در یک مرکز تحلیلی یکپارچه گرد هم بیاورند.

چرا ما اهمیت می دهیم. علیرغم تاخیر در از بین رفتن کوکی های شخص ثالث، یکپارچه سازی داده های شخص اول فرآیند مهمی است که تبلیغ کنندگان باید شروع به تسلط کنند. این روند تا کنون صاف نبوده است، و برندها را از قرار گرفتن در بالای آن منصرف می کند، بنابراین این می تواند به روز رسانی باشد که به آنها کمک می کند مدیریت بهتری با آن داشته باشند.

چرا مهم است. همانطور که هوش مصنوعی در محصولات تبلیغاتی یکپارچه‌تر می‌شود، گوگل تشخیص می‌دهد که کیفیت و جامعیت داده‌ها برای تقویت کمپین‌های شخصی‌شده و کارآمد بسیار مهم است.

آنچه گوگل می گوید. گوگل گفت:

  • برای استفاده بیشتر از هوش مصنوعی، کسب‌وکارها نیاز به یک استراتژی اندازه‌گیری قوی دارند که بر پایه داده‌های شخص اول بنا شده باشد.»

بین خطوط. این ابزار آنچه را که گوگل به عنوان یک فرآیند قبلاً «پیچیده» توصیف می‌کند، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر بدون منابع عملیات داده اختصاصی، ساده می‌کند.

حالت بازی. Ads Data Manager در حال آزمایش بتا بوده است، اما اکنون به طور گسترده در پایگاه تبلیغ‌کنندگان Google در دسترس است.

جزئیات. قابلیت های کلیدی عبارتند از:

  • ترکیب منابع داده آنلاین و آفلاین.
  • تجزیه و تحلیل بینش مخاطب
  • ایجاد لیست مخاطبین برای هدف گیری
  • اندازه گیری عملکرد کمپین

خط پایین. با افزایش سرعت قابلیت‌های تبلیغاتی هوش مصنوعی، گوگل روی ابزارهای آماده‌سازی داده سرمایه‌گذاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به طور یکپارچه به ویژگی‌های هدف‌یابی و بهینه‌سازی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

Source link