یوتیوب پیش بینی می کند در سال 2023 چه چیزی ویروسی می شود

در آخرین قسمت از پادکست روندهای رسمی یوتیوب، نمایندگان شرکت درباره روندهای ویدیویی که پیش‌بینی می‌کنند در سال 2023 بر این پلتفرم تسلط داشته باشد، بحث می‌کنند.

از تجدید حیات محتوای سفر تا رشد مداوم YouTube Shorts، میزبانان بینش خود را در مورد آنچه سازندگان و بینندگان می‌توانند در سال آینده ببینند به اشتراک می‌گذارند.

چه سازنده محتوا باشید که به دنبال الهام گرفتن است و چه بیننده ای که صرفاً کنجکاو در مورد آنچه در YouTube می آید، این پادکست شما را پوشش می دهد.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

در اواخر سال 2022، ویدیوهای YouTube در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی افزایش یافت، به ویژه آنهایی که بر روی نرم افزار تولید تصویر متمرکز بودند که از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر بر اساس چند کلمه توصیفی استفاده می کند.

یوتیوب پیش بینی می کند که در سال 2023، سازندگان بیشتری با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی آزمایش خواهند کرد و شروع به رسیدگی به پیامدهای اخلاقی این فناوری خواهند کرد.

علاوه بر این، اخیراً سازندگان YouTube ویدیوهایی درباره ChatGPT، یک مدل زبان هوش مصنوعی که توسط OpenAI توسعه یافته است، می سازند.

ChatGPT به دلیل توانایی خود در تولید متنی شبیه به انسان و برقراری مکالمه با مردم شناخته شده است، که آن را به موضوعی محبوب برای سازندگان علاقه مند به تلاقی فناوری و تعامل انسانی تبدیل می کند.

در این ویدیوها، سازندگان اغلب قابلیت‌های ChatGPT را با شرکت در مکالمات، گفتن جوک یا حتی نوشتن داستان کوتاه نشان می‌دهند.

با شیوع روزافزون هوش مصنوعی در زندگی مردم، جای تعجب نیست که ChatGPT و سایر فناوری‌های مشابه در بین سازندگان یوتیوب مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مطالب پیشنهادی  گوگل Pixel Buds Pro را به 5 کشور جدید گسترش می دهد

با الهام از MrBeast

امسال، یوتیوب پیش‌بینی می‌کند که شاهد ظهور سازندگانی باشیم که از MrBeast آموخته‌اند، اما استراتژی تولید محتوا او را در جهت مخالف قرار می‌دهند.

MrBeast، پرطرفدارترین سازنده YouTube، به دلیل محتوای بشردوستانه و چالش‌ها و شیرین کاری‌های پیچیده‌اش شناخته شده است. او اغلب در ویدیوهای خود با دیگر سازندگان و افراد مشهور همکاری می کند که می تواند شامل مقادیر زیادی پول، جوایز گران قیمت و تدارکات پیچیده باشد.

تغییری به سمت محتوایی در یوتیوب صورت گرفته است که به جای ویدیوهایی با بودجه زیاد، بر روی دستیابی با حداقل منابع تمرکز دارد.

این تغییر در روند تلاش سازندگان برای ایجاد محتوای جالب با منابع محدود به جای رقابت برای جوایز بزرگ مانند یک میلیون دلار مشهود است.

یک نمونه محبوب از سال گذشته، ویدیویی از یک سازنده بود که سعی می‌کرد تنها با یک پنی در روز زندگی کند. این روند احتمالاً ادامه خواهد یافت زیرا مردم بیشتر به یافتن راه هایی برای زندگی پایدار علاقه مند می شوند.

محتوای هتل و سفر

به گفته مجری MatPat، یک روند محبوب در یوتیوب در سال 2023، احیای مجدد محتوای هتل و سفر خواهد بود زیرا مردم احساس راحتی بیشتری در سفر دارند.

او ویدیوهای MrBeast و Safiya Nygaard را به عنوان نمونه هایی از این روند ذکر می کند، به طوری که MrBeast هتل ها را با قیمت های مختلف مقایسه می کند و Safiya Nygaard در یک هتل زیر آب اقامت می کند.

مردم احتمالاً برای الهام گرفتن و ایده‌ها به YouTube روی می‌آورند زیرا پس از ماندن در خانه به دنبال مقاصد تعطیلات منحصر به فرد و هیجان‌انگیز می‌گردند.

مطالب پیشنهادی  Google پیش بینی کرده است که این 5 تغییر همه گیر دائمی هستند

برای اطلاعات بیشتر در مورد روندهای یوتیوب امسال (و سال گذشته)، می توانید به پادکست کامل زیر گوش دهید:


تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور