یوتیوب تبلیغات را در ویدیوها تعبیه می کند تا مسدود کننده های تبلیغات را شکست دهد

یوتیوب در حال آزمایش تبلیغاتی است که مستقیماً در جریان‌های ویدیویی جاسازی شده‌اند – آخرین اقدام در جنگ خود با مسدودکننده‌های تبلیغات.

چرا مهم است. رویکرد “تزریق تبلیغات سمت سرور” تبلیغات را در خود فایل ویدیوی اصلی قرار می دهد و آنها را از محتوای نرم افزار مشتری و برنامه های افزودنی که سعی در فیلتر کردن تبلیغات دارند غیرقابل تشخیص می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. با قرار دادن تبلیغات مستقیم در جریان‌های ویدیویی، این رویکرد باعث می‌شود که تبلیغات تبلیغ‌کننده ظاهر محتوا را منعکس کند، به طور مؤثری مسدودکننده‌های تبلیغات را دور زده و دید و اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را افزایش می‌دهد.

یوتیوب تبلیغات را در ویدیوها تعبیه می کند تا مسدود کننده های تبلیغات را شکست دهد

جزئیات. SponsorBlock، یک برنامه افزودنی جمع‌سپاری برای پرش از بخش‌های حمایت‌شده، گفت که در X YouTube در حال آزمایش با تزریق تبلیغات سمت سرور است.

  • این همه مُهرهای ارسالی به SponsorBlock را جبران می‌کند، زیرا تبلیغات در جریان ویدیوی واقعی جاسازی می‌شوند.
  • برای جلوگیری از داده های بد، SponsorBlock به طور موقت ارسال های کاربرانی را که با تبلیغات جاسازی شده مواجه می شوند رد می کند.

تصویر بزرگ. آخرین مانور فنی یوتیوب بخشی از سرکوب گسترده تر آن برای مسدود کردن تبلیغات در سال گذشته است.

  • این برنامه ابتدا مسدودکننده‌های تبلیغاتی مرورگر و سپس برنامه‌های شخص ثالث YouTube را که در تلفن همراه محبوب هستند، هدف قرار داد.
  • هدف محافظت از جریان اصلی درآمد YouTube در برابر تبلیغات است.

چیزی که آنها می گویند. گوگل پیشنهاد می‌کند: «کاربران تشویق می‌شوند تا در YouTube Premium مشترک شوند،» و یک ردیف پولی بدون آگهی ارائه می‌دهد.

بین خطوط. بعید است که گوگل جزئیاتی درباره نحوه عملکرد جاسازی تبلیغات سمت سرور ارائه دهد، اما نیاز به تغییراتی در زیرساخت اصلی تحویل ویدیوی YouTube دارد.

بعدش چی آزمایش تبلیغات جاسازی شده هنوز محدود است، اما احتمالاً گسترش می یابد زیرا YouTube قصد دارد ابزارهای مسدودکننده تبلیغات را ناکارآمد کند.

Source link