یادگیری ماشینی برای پیشگیری از تقلب

عکس پروفایل نویسنده

@تعویضتعویض

پوشش داستان های مخل

یادگیری ماشین به تجارت الکترونیکی کمک می کند تا تلاش برای کلاهبرداری در پرداخت را خنثی کند ، زیرا این اتفاق می افتد.

ظهور تجارت الکترونیکی

مدتها قبل از آن که همه گیرى منجر به سقوط بهمن خرید آنلاین شود ، تجارت الكترونىك به عنوان شیوه زندگى بسیاری از مردم آمریكا ، به ویژه هزاره ها و ژنرال Zers تبدیل شده بود. در حقیقت ، 60 درصد از هزاره ها در سال 2019 به صورت آنلاین خرید کرده اند ، در حالی که 24 درصد از ژنرال Zers به ​​شدت خرید آنلاین و 13 درصد از طریق تلفن همراه را ترجیح می دهند. این امر منجر به انواع گزینه های خرید آنلاین ، از جمله فروشگاه های الکترونیکی ، بانکداری آنلاین ، بیمه آنلاین و سایر خدمات آنلاین شده است.

همانطور که هیل دیویس ، بنیانگذار خرده فروش آنلاین مردانه ، گفت: “تجارت الکترونیکی و تجارت تلفن همراه به طرز چشمگیری تغییر کرده است که مارک ها به مشتریان دسترسی دارند و خرید و فروش سریعتر و آسانتر مصرف کنندگان را آسان تر می کند در حالی که از دردسر برای رفتن جلوگیری می کنید. به فروشگاه.”

این امر باعث شده است که بازار تجارت الکترونیکی جهانی رشد 4.9 تریلیون دلاری آمریکا تا سال 2021 را با افزایش 20 درصدی تا سال 2022 پیش بینی کند و به 5.8 تریلیون دلار برسد.

منجر به افزایش تقلب در اینترنت

حتی با افزایش تجارت الکترونیکی ، کلاهبرداری آنلاین نیز افزایش یافته است ، و خرده فروشان و موسسات بانکی را وادار به جستجوی راه حل های جدید برای جلوگیری ، کشف و از بین بردن تقلب می کند. یک مطالعه نشان داد ویزا و مسترکارد 750 میلیون دلار به دلیل تقلب در کارت اعتباری ضرر کردند. در واقع ، برخی از رایج ترین …