نویسندگان:
(1) Raquel Blanco، گروه تحقیقاتی مهندسی نرم افزار، دانشگاه Oviedo، گروه علوم کامپیوتر، Gijón، اسپانیا ([email protected])
(2) مانوئل ترینیداد، گروه تحقیقاتی بهبود فرآیند نرم افزار و روش های رسمی، دانشگاه کادیز، گروه علوم و مهندسی کامپیوتر، کادیز، اسپانیا ([email protected])
(3) ماریا خوزه سوارز-کابال، گروه تحقیقاتی مهندسی نرم افزار، دانشگاه اویدو، گروه علوم کامپیوتر، گیخون، اسپانیا ([email protected])
(4) آلخاندرو کالدرون، گروه تحقیقاتی بهبود فرآیند نرم افزار و روش های رسمی، دانشگاه کادیز، گروه علوم و مهندسی کامپیوتر، کادیز، اسپانیا ([email protected])
(5) مرسدس روئیز، گروه تحقیقاتی بهبود فرآیند نرم افزار و روش های رسمی، دانشگاه کادیز، گروه علوم و مهندسی کامپیوتر، کادیز، اسپانیا ([email protected])
(6) خاویر تویا، گروه تحقیقاتی مهندسی نرم افزار، دانشگاه اویدو، گروه علوم کامپیوتر، گیخون، اسپانیا ([email protected]).
یادداشت ویرایشگر: این قسمت 7 از 7 مطالعه ای است که تلاش های محققان برای ایجاد تست های موثر با استفاده از گیمیفیکیشن را شرح می دهد. بقیه را در ادامه بخوانید.
جدول پیوندها
7 نتیجه گیری
این اثر یک تجربه طولانی گیمیفیکیشن را ارائه می دهد که طراحی و اجرا شده است تا …