نویسندگان:
(1) فیلیپ استراوبینگر، دانشگاه پاسائو، آلمان؛
(2) گوردون فریزر، دانشگاه پاسائو، آلمان.
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2.1 تست نرم افزار
2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار
3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار
3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست
4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار
4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان
4.4 تجزیه و تحلیل داده ها
4.5 تهدید برای اعتبار
5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟
5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟
5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟
6 کارهای مرتبط
7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
چکیده
تست نقش مهمی در توسعه نرم افزار ایفا می کند و برای دانشجویان مهندسی نرم افزار ضروری است که آموزش تست مناسب را دریافت کنند. با این حال، ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای نوشتن تست و استفاده از تست خودکار در طول توسعه نرم افزار می تواند چالش برانگیز باشد. برای پرداختن به این موضوع و افزایش مشارکت دانشآموزان در آزمون هنگام نوشتن کد، ما پیشنهاد میکنیم که دانشآموزان را تشویق کنیم تا با بازیسازی یکپارچهسازی مداوم، بیشتر تست کنند. برای این کار از Gamekins استفاده می کنیم، ابزاری که به طور یکپارچه…