گوگل Accelerate with Google Resource Hub را برای تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد

گوگل یک مرکز منابع بازاریابی جدید به نام Accelerate with Google را به عنوان بخشی از برنامه “تابستان ضروریات هوش مصنوعی” راه اندازی کرد که هدف آن کمک به تبلیغ کنندگان است تا کمپین های خود را با ابزارهای هوش مصنوعی افزایش دهند.

چه اتفاقی می افتد. Accelerate with Google به عنوان یک مقصد مرکزی که ریشه در منابع AI Essentials گوگل برای محصولات تبلیغاتی مانند Search و Performance Max دارد، عمل خواهد کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. Accelerate with Google به تبلیغ‌کنندگان یک نقطه مرکزی می‌دهد تا از قابلیت‌های هوش مصنوعی در دسترس آنها به‌روز باشند. صرف نظر از شک و تردید در مورد اینکه چه مقدار از آن باید اجرا شود، یک جایی وجود خواهد داشت که باید به سراغ گزینه‌ها رفت.

تصویر بزرگ. با توجه به نقش محوری روزافزون هوش مصنوعی در تقویت محصولات تبلیغاتی، گوگل می‌خواهد بازاریابان را با بهترین شیوه‌ها برای ایجاد ارتباط با مشتری، ایجاد خلاقیت با کیفیت بالا و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده با استفاده از هوش مصنوعی مجهز کند.

چه چیزی گنجانده شده است.

  • ارزیابی مهارت های سفارشی برای شناسایی شکاف های دانش.
  • کتابخانه ای از آموزش های ویدئویی و مقالات متناسب با اهداف تجاری.
  • پخش‌های زنده دیجیتالی آینده در مورد موضوعات بازاریابی هوش مصنوعی.
  • منابعی که حوزه هایی مانند اتوماسیون کمپین، بینش های پیش بینی کننده و ایجاد تبلیغات پویا را در بر می گیرد.

بتا. فقط در ایالات متحده، آلمان و هند موجود است. گوگل گفت: دسترسی جهانی بیشتر به زودی در دسترس است.

بین خطوط. برنامه “Summer of AI Essentials” نشان دهنده هدف گوگل برای تبشیر و ابهام زدایی از نقش هوش مصنوعی در تبلیغات است زیرا بازاریابان بیشتر به ابزارهای مبتنی بر یادگیری ماشین متکی می شوند.

خط پایین. با توجه به اینکه هوش مصنوعی به طور فزاینده ای تبلیغات گوگل را هدایت می کند، Accelerate with Google به عنوان مرکز این شرکت برای تجهیز بازاریابان به مهارت ها و دانش لازم برای استفاده از آن عمل می کند.

ایمیل ارسال شده: در اینجا یک اسکرین شات از ایمیل Accelerate with Google آمده است:

اسکرین شات 2024 06 06 در 11.16.05اسکرین شات 2024 06 06 در 11.16.05

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link