گوگل یوتیوب را ساده می کند، کنترل های محتوای تبلیغات را نمایش می دهد

Google در حال تثبیت اهرم‌های مناسب محتوای خود برای تبلیغ‌کنندگان در سراسر YouTube و Display Network از ماه سپتامبر است.

چه چیزی در حال تغییر است:

  • چندین استثناء برچسب محتوا برای تبلیغات YouTube حذف می‌شود (DL-G، DL-PG، DL-T، DL-MA، «هنوز برچسب‌گذاری نشده است») اما برای نمایش باقی می‌ماند.
  • استثناهای «ویدیوهای YouTube جاسازی شده»، «جریان‌های زنده» و «خانواده‌ها» فقط در سراسر حساب در دسترس هستند، نه برای کمپین YouTube
  • بسیاری از موارد استثنایی مبتنی بر موضوع هنوز در سطوح کمپین و گروه تبلیغاتی ارائه می‌شوند

چرا ما اهمیت می دهیم. به‌روزرسانی‌ها می‌توانند پیامدهایی برای مناسب بودن نام تجاری، استراتژی‌های هدف‌گذاری کمپین و در نهایت بازگشت هزینه تبلیغات در YouTube و کمپین‌های نمایش داشته باشند که تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند از آن‌ها جلوتر باشند.

چرا مهم است. هدف این به‌روزرسانی‌ها ساده‌سازی مجموعه‌ای از کنترل‌های تناسب نام تجاری Google در عین حفظ انعطاف‌پذیری برای تبلیغ‌کنندگان است.

جزئیات کلیدی.

  • تغییرات بر کمپین‌های موجود و جدید ایجاد شده پس از سپتامبر تأثیر می‌گذارد
  • برای تبلیغ‌کنندگانی که در حال حاضر از تنظیمات حذف تحت تأثیر استفاده می‌کنند، هیچ اقدامی لازم نیست
  • خط‌مشی‌های اصلی تبلیغات Google که محتوای نقض‌کننده را ممنوع می‌کند همچنان پابرجاست

ایمیل. مناخم آنی، مشارکت‌کننده و بنیان‌گذار گروه JXT، ایمیلی را که از Google دریافت کرده بود، به اشتراک گذاشت.

اسکرین شات 2024 06 19 در 23.02.29گوگل یوتیوب را ساده می کند، کنترل های محتوای تبلیغات را نمایش می دهد

تصویر بزرگ. از آنجایی که ایمنی برند همچنان یک اولویت است، گوگل به دنبال ساده‌سازی گزینه‌ها و کنترل‌های مناسب در سراسر پلتفرم‌های تبلیغاتی خود است.

بعدش چی؟ تنظیمات تناسب سطح حساب را نزدیکتر به عرضه سپتامبر برای هرگونه تنظیمات مورد نیاز بررسی کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link