گوگل کیفیت محصولات تبلیغات جستجوی خود را کاهش داد و قیمت آن را افزایش داد

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 30 از 37 است.

د. گوگل کیفیت محصولات تبلیغات جستجوی خود را کاهش داد و قیمت آن را افزایش داد

1160. به دلیل کاهش رقابت در ایالات متحده، گوگل راه اندازی تبلیغات جستجو یا بهبودهایی را که به نفع تبلیغ کنندگان باشد، اجرا نکرده است. Tr. 5862:18–5863:13 (Whinston (Pls. Expert)) (“[W]وقتی گوگل با هیچ رقابتی روبرو نیست، می بیند که با انجام این بهبود کیفیت برای تبلیغ کنندگان، درآمد خود را از دست می دهد، بنابراین آنها را انجام نمی دهد.

1161. فقدان رقابت، انگیزه های گوگل را برای پاسخگویی به ترجیحات تبلیغ کننده کاهش می دهد، زیرا تبلیغ کنندگان فاقد جایگزین مناسب برای گوگل هستند. Tr. 5859:20–5860:3 (Whinston (Pls. Expert)); شناسه 5862:18–5863:13 («اگر Google face[d] رقابت و بهبود کیفیت را انجام نمی دهد، تبلیغ کنندگان را به رقبا از دست خواهد داد. کل محاسبات تغییر می‌کند، و اکنون تصمیم منطقی کسب‌وکار زمانی که با رقابت روبرو می‌شود این است که راه‌اندازی تبلیغات را انجام دهد. . . . [Competitive markets] شرکت ها را مجبور می کنند، آنها شرکت ها را هل می دهند [so] تصمیمات تجاری منطقی آنها انجام کارهایی است که برای مصرف کنندگان خوب است. در این مورد، تبلیغ کنندگان.

مشوق هایی برای انجام …

Source link