گوگل کاروسال تبلیغات محصول قابل ارتقا را آزمایش می کند

گوگل در حال آزمایش قالب‌های تبلیغات جستجوی جدید در قالب تبلیغات حمایت‌شده قابل ارتقا و اصلاحات جستجوی درون آگهی است.

جزئیات:

  1. تبلیغات جستجوی قابل گسترش:
    • کاربران می توانند تبلیغات جستجوی حمایت شده را گسترش یا جمع کنند
    • نمای گسترده چرخ فلکی از تبلیغات جستجو را نشان می دهد
  2. اصلاحات جستجوی درون آگهی:
    • گزینه های اصلاح جستجو در کادر تبلیغات ظاهر می شوند
    • به کاربران اجازه می دهد تا جستجوی خود را بدون ترک فضای تبلیغاتی محدود کنند
اسکرین شات 2024 10 15 در 13.54.38گوگل کاروسال تبلیغات محصول قابل ارتقا را آزمایش می کند

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند نحوه تعامل کاربران با محتوای حمایت‌شده را تغییر دهند و به طور بالقوه کنترل کاربر را بر تعاملات تبلیغاتی افزایش دهند و در عین حال به قرار دادن تبلیغات استراتژیک‌تری برای حفظ دیده شدن و عملکرد در یک محیط جستجوی تعاملی‌تر نیاز داشته باشند. دانستن نحوه بهینه سازی تبلیغات خود برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه به محض دیدن نتایج جستجو احساس می کنند شما انتخاب درستی هستید، حیاتی تر خواهد شد.

بین خطوط:

  • قالب قابل ارتقا در ابتدا برخی از تبلیغات را پنهان می کند و برای مشاهده بیشتر نیاز به اقدام کاربر دارد
  • این رویکرد می تواند تعامل تبلیغات را افزایش دهد و در عین حال به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه تبلیغاتی خود بدهد

چیزی که آنها می گویند. خوشال بهروانی، که این آزمایش ها را روی X مشاهده و به اشتراک گذاشت، شواهد بصری از هر دو ویژگی در عمل ارائه کرد.

گوگل هنوز در مورد این تست نظری نداده است.

تصویر بزرگ. این آزمایش‌ها با تلاش‌های مداوم Google برای تعاملی‌تر کردن تبلیغات و مرتبط‌تر کردن کاربران مطابقت دارد.

بله، اما. مشخص نیست که چرا گوگل در ابتدا تبلیغات را مخفی می کند، زیرا این امر به طور بالقوه می تواند دید تبلیغات را کاهش دهد. همچنین یک مرحله کلیک اضافی را برای کاربران ایجاد می کند قبل از اینکه ببینند آیا نتیجه مناسب برای جستجوی آنها ارائه شده است یا خیر. از نظر تاریخی، این یک تجربه جستجوی عالی ایجاد نمی کند.

کاربران تمایل دارند که جستجو کنند، دکمه جستجو را فشار داده و نتایج مورد نظر خود را ببینند. جالب است که ببینیم آیا این ویژگی به طور کامل عرضه می شود یا خیر.

چه چیزی را تماشا کنیم. اگر این ویژگی‌ها به طور گسترده اجرا شوند، چگونه تأثیر می‌گذارند:

  • تعامل کاربر با تبلیغات جستجو
  • استراتژی های تبلیغ کننده و عملکرد تبلیغات
  • تجربه کلی کاربر در جستجوی گوگل

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link