گوگل پویایی حراج تبلیغات را برای خرید تعطیلات تغییر می دهد

Google در حال اعمال تغییراتی در نحوه رقابت کمپین‌های Performance Max و Standard Shopping در مزایده‌های تبلیغاتی است که از اکتبر شروع می‌شود.

تغییرات کلیدی:

  • حداکثر عملکرد دیگر به طور خودکار بر کمپین های خرید استاندارد برتری نخواهد داشت
  • اکنون بالاترین رتبه آگهی مشخص می کند که کدام تبلیغ برای کمپین های همپوشانی ارائه می شود
  • این کمپین ها را با رفتار حراج انواع کمپین مطابقت می دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی نحوه رقابت کمپین‌های حداکثر عملکرد و خرید استاندارد را تغییر می‌دهد، که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر استراتژی‌ها و عملکرد کمپین در یکی از حیاتی‌ترین دوره‌های فروش سال تأثیر بگذارد. این به‌روزرسانی انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کند، اما برای به حداکثر رساندن موفقیت در کمپین‌های تعطیلات، نیاز به تنظیم دقیق دارد.

با اعداد:

  • Performance Max 17٪ ROAS بالاتری نسبت به کمپین های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی در اوج تعطیلات سه ماهه چهارم 2023 داشت (در هر مطالعه TransUnion)

بین خطوط. هدف گوگل ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر و ساده‌سازی تست در حین حفظ یا بهبود عملکرد در سطح حساب است.

چیزی که آنها می گویند. گوگل انتظار دارد این تغییر “تأثیر خنثی یا مثبتی بر عملکرد در سطح حساب” داشته باشد.

این به‌روزرسانی توسط مایک رایان، رئیس بخش بینش‌های تجارت الکترونیک در Smarter Ecommerce، در X به اشتراک گذاشته شد که در آن خاطرنشان کرد: «گوگل اخیراً چنان انتخاب‌های سالمی انجام می‌دهد که من واقعاً نگران شده‌ام»:

GaHFbvqWoAAHxj8گوگل پویایی حراج تبلیغات را برای خرید تعطیلات تغییر می دهد

چه چیزی را تماشا کنیم:

  • چگونه تبلیغ‌کنندگان در پاسخ، بودجه و اهداف را تنظیم می‌کنند
  • تاثیر بر استراتژی های مدیریت کمپین

بهترین روش ها برای تبلیغ کنندگان:

  • بودجه و اهداف را در صورت نیاز تنظیم کنید
  • اطمینان حاصل کنید که کمپین‌های حداکثر عملکرد از اصول زیر پیروی می‌کنند:
    • گسترش URL
    • گروه های دارایی قوی
    • خلاقیت و ویدیو با کیفیت

تصویر بزرگ. این به روز رسانی با فشار گوگل به سمت تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی هماهنگ است و در عین حال کنترل بیشتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

خط پایین. تبلیغ‌کنندگان باید آماده شوند تا استراتژی‌های خود را برای سرمایه‌گذاری بر این تغییرات در طول فصل خرید تعطیلات تنظیم کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link