گوگل ویژگی های جدید تبلیغات را به اشتراک می گذارد

گوگل پیش نمایشی از ویژگی های تبلیغاتی جدیدی را که در ۲۴ می در Google Marketing Live اعلام می کند به اشتراک می گذارد.

این ویژگی‌ها نشان‌دهنده چیزی است که تیم Google Ads در چند ماه اول سال 2022 روی آن کار کرده است.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مشتاقانه منتظر افزایش تلاش‌های بازاریابی خود با افزودن‌های آتی به Google Ads باشند.

بهبود تبلیغات نمایشی واکنشگرا

تبلیغات نمایشی واکنشگرا گوگل که خلاقیت تبلیغاتی را با اندازه های مختلف واحدهای تبلیغاتی سازگار می کند، در حال ارتقا هستند.

طرح بندی موبایل

طرح‌بندی‌های کاملاً جدید و اول موبایل برای تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا می‌توانند هر تصویر پرتره یا دارایی ویدیویی را در خود جای دهند.

گوگل ویژگی های جدید تبلیغات را به اشتراک می گذارداعتبار تصویر: Think With Google، می 2022.

تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا می‌توانند به‌طور خودکار ویدیو را از خلاقیت ثابت تولید کنند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا زمانی که طرح‌بندی‌های اول موبایل در دسترس قرار می‌گیرد، به موجودی آگهی‌های تلفن همراه تمام صفحه دسترسی داشته باشند.

فراگیری ماشین

کل فرآیند تولید تبلیغات متناسب با فرمت‌ها و انواع دستگاه‌های مختلف با یادگیری ماشینی سرعت می‌گیرد.

در یک پست وبلاگ، گوگل توضیح می‌دهد که یادگیری ماشینی چه چیزی را برای تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا به ارمغان می‌آورد:

با استفاده از یادگیری ماشینی برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و تکرار، می توانید تبلیغات نمایشی جذاب را سریعتر از همیشه ارائه دهید. به عبارت ساده، چند تصویر، ویدیو و سرفصل را آپلود کنید، و ما به طور خودکار ترکیب‌های تبلیغاتی چشم‌گیر را ایجاد و آزمایش می‌کنیم که با میلیون‌ها مکان تبلیغاتی ممکن مطابقت داشته باشد و مهمتر از همه، نتایجی را ارائه دهد.»

آزمایش Google نشان می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان به‌طور میانگین دو برابر تبدیل‌ها را هنگام افزودن یک تبلیغ نمایشی واکنش‌گرا به یک گروه تبلیغاتی با یک تبلیغ نمایشی ثابت مشاهده می‌کنند.

برداشتن تصویر

Google Ads از یادگیری ماشینی برای برش دادن تصاویر در تبلیغات محصول استفاده می کند.

برداشتن تصویر به‌طور یکپارچه، تصاویر را برای پر کردن در دسترس گسترش می‌دهد تا حاشیه‌های سفید باقی نماند.

نمونه ای از تبلیغات محصول با و بدون برداشتن تصویر در زیر نشان داده شده است:

گوگل ویژگی های جدید تبلیغات را به اشتراک می گذارداعتبار تصویر: Think With Google، می 2022.

این یک بهبود خودکار خواهد بود، به این معنی که هیچ تغییر دستی از طرف تبلیغ‌کنندگان لازم نیست.

اطلاعات بیشتر در مورد پیشرفت‌هایی که در تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا به وجود می‌آیند در Google Marketing Live در ۲۴ مه فاش خواهد شد.

مرکز الهام خلاق

گوگل در حال حاضر در دسترس است، خانه ای را در وب برای جستجوی الهام برای تبلیغات خلاق ایجاد کرده است.

Google برخی از موفق ترین دارایی های خلاقانه را از سراسر تبلیغات گوگل گرد هم آورده و آنها را در یک مرکز الهام خلاق جدید به نمایش گذاشته است.

در آنجا نمونه‌های واقعی تبلیغاتی را می‌بینید که برای کسب‌وکارها در کمپین‌های Discovery، Display، Apps و YouTube کار می‌کردند.

گوگل امیدوار است این به شما کمک کند تا راه هایی را برای پیشبرد کمپین های خود بیابید.


منبع: با گوگل فکر کنید

تصویر ویژه: خاویر بروش/شاتراستاک