گوگل هدف گذاری مخاطب مبتنی بر سازندگان یوتیوب را معرفی می کند

Google Ads اکنون به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که فهرست‌های بازاریابی مجدد را بر اساس بینندگان ویدیوهای خاص سازنده YouTube ایجاد کنند و امکانات جدیدی را برای کمپین‌های هدفمند باز کند.

قبلاً، تبلیغ‌کنندگان فقط می‌توانستند فهرست‌های بازاریابی مجدد را بر اساس تعامل بینندگان با کانال‌های مرتبط YouTube خود ایجاد کنند. این به‌روزرسانی فرصت‌های جدیدی را برای هدف‌یابی بر اساس محتوای سازنده باز می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که فهرست‌های بازاریابی مجدد را بر اساس بینندگان ویدیوهای سازنده YouTube خاص ایجاد کنند و به طور بالقوه قابلیت‌های دسترسی و هدف‌یابی را افزایش دهند.

چگونه کار می کند:

  • تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند ویدیوهای سازنده YouTube را به حساب‌های Google Ads خود پیوند دهند.
  • این امکان دسترسی به معیارهای مشاهده ارگانیک و امکان ایجاد بخش‌های بازاریابی مجدد را فراهم می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

  1. تعداد بازدید: دسترسی به معیارهای غیر پولی برای ویدیوهای پیوند داده شده.
  2. بازاریابی مجدد: بخش های مخاطب را بر اساس بازدیدهای ویدیو ایجاد کنید.

بین خطوط. این ویژگی را می‌توان به عنوان جایگزینی برای بازاریابی مجدد مبتنی بر برداشت دید، که هدف‌گیری دقیق‌تری را بر اساس محتوای خاص سازنده ارائه می‌دهد.

چه چیزی را تماشا کنیم: چگونه تبلیغ‌کنندگان از این قابلیت جدید و تأثیر آن بر عملکرد کمپین و استراتژی‌های هدف‌گیری مخاطبان استفاده خواهند کرد.

اولین بار دیده شد. اولین بار توسط گئورگی زایاکوف در لینکدین از این به روز رسانی مطلع شدیم:

اسکرین شات 2024 08 27 در 15.37.15گوگل هدف گذاری مخاطب مبتنی بر سازندگان یوتیوب را معرفی می کند

خط پایین: این به‌روزرسانی جعبه ابزار را برای کاربران Google Ads گسترش می‌دهد و به طور بالقوه امکان کمپین‌های بازاریابی مجدد مبتنی بر یوتیوب را فراهم می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link