گوگل نمی تواند بازار تبلیغات جستجو و تبلیغات متنی را تضعیف کند

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 15 از 37 است.

د. گوگل هیچ تلاشی برای شناسایی یک بازار تبلیغات جایگزین نمی کند و نمی تواند بازارهای تبلیغات جستجو و تبلیغات متنی را تضعیف کند.

501. دکتر اسرائیل اذعان می کند که او مرزهای هیچ بازار تبلیغاتی جایگزین را تعریف نکرده است (Tr. 8836:18-21 (اسرائیل (معرفی)) و تلاش های مختلف Google برای تضعیف بازارهای تبلیغات جستجو و تبلیغات متنی نمی تواند بر این بازار غلبه کند. شواهدی که آن بازارها را نشان می دهد.

1. استفاده تبلیغ‌کنندگان از معیارهای ROI/ROAS و تلاش‌ها برای بهینه‌سازی هزینه تبلیغات در سراسر کانال‌ها نشان نمی‌دهد که تبلیغ‌کنندگان تبلیغات جستجو و سایر انواع تبلیغات را به عنوان جایگزین مشاهده می‌کنند.

502. اگرچه برخی از تبلیغ‌کنندگان به دنبال محاسبه ROI یا ROAS از تبلیغات دیجیتالی خود هستند، و زیرمجموعه‌ای از آن‌ها ROI/ROAS را به عنوان یکی از عوامل در تخصیص هزینه بین کانال‌ها در نظر می‌گیرند، اما این امر باعث نمی‌شود که همه تبلیغات دیجیتال قابل تعویض یا بخشی از بازار یکسان باشند. آیا این بدان معناست که بازارهای تبلیغاتی شاکیان نامناسب است؟ Tr. 5454:10–5455:15 (جرث (به لطف متخصص)) (تا جایی که تبلیغ کنندگان «تلاش می کنند[] برای اندازه گیری یا استفاده از ROI/ROAS کانال های تبلیغاتی مختلف[, this] به این معنی نیست که این کانال های تبلیغاتی …

Source link