گوگل نقشه راه API تبلیغات 2025 را ترسیم می کند

گوگل برنامه آزمایشی 2025 خود را برای به‌روزرسانی‌های API Google Ads منتشر کرد و پنج نسخه اصلی برنامه‌ریزی شده در طول سال را مشخص کرد.

با اعداد:

  • 3 نسخه اصلی (V19، V20، V21)
  • ۲ به‌روزرسانی جزئی (V19_1، V20_1)
  • پنجره غروب 12 ماهه برای هر نسخه

تاریخ های کلیدی:

  • V19: فوریه/مارس 2025 راه اندازی شد
  • V20: انتشار در اواسط سال
  • V21: عرضه Q4 2025

چرا ما اهمیت می دهیم. این نقشه راه به شما و توسعه دهندگان کمک می کند تا منابع فنی و پیاده سازی را برای سال آینده برنامه ریزی کنید.

بین خطوط. زمان‌بندی انتشار متناوب نشان می‌دهد که گوگل الگوی به‌روزرسانی‌های فصلی خود را حفظ می‌کند و در عین حال زمان انتقال قابل توجهی را به توسعه‌دهندگان می‌دهد.

بعدش چی؟ توسعه‌دهندگان باید یادداشت‌های انتشار Google را برای تغییرات ویژگی‌های خاص و برنامه‌های منسوخ شدن نظارت کنند، زیرا ممکن است تاریخ‌ها تغییر کنند.

در نظر داشته باشید. این برنامه آزمایشی است و ممکن است تنظیم شود، نسخه هایی که احتمالاً اضافه می شوند، حذف می شوند یا بین نسخه های اصلی و فرعی طبقه بندی می شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola ویراستار رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link