گوگل نشان می دهد که چگونه می توان برندهای بزرگ و Reddit را شکست داد

در مصاحبه‌ای که در یوتیوب منتشر شد، گری ایلیز از گوگل توصیه‌هایی در مورد اینکه سایت‌های کوچک اگر می‌خواهند با Reddit، Amazon و سایر وب‌سایت‌های برندهای بزرگ رقابت کنند، چه کارهایی را باید انجام دهند، ارائه کرد.

درباره تسلط برند بزرگ

گری ایلیس از گوگل در ماه می به سوالاتی درباره سئو پاسخ داد که کمتر گزارش شده بود، بنابراین من این نادیده گرفتن را در این ماه اصلاح می کنم. گری به سوالی در مورد نحوه رقابت با Reddit و برندهای بزرگ پاسخ داد.

در حالی که ممکن است به نظر برسد که گری نسبت به تسلط ردیت شک دارد، او این تصور را به چالش نمی کشد و این زمینه پاسخ او نیست. زمینه بزرگتر از Reddit است زیرا پاسخ او در مورد موضوع اصلی رقابت با مارک های بزرگ در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است.

این سوالی است که یکی از مخاطبان پرسید:

از آنجایی که Reddit و ناشران بزرگ امروزه در SERPS برای بسیاری از کلمات کلیدی تسلط دارند، برندهای کوچکتر به جز هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند چه کاری می توانند انجام دهند؟

تاریخچه برندهای بزرگ در SERP

پاسخ گری کل تاریخ برندهای بزرگ در SERP و پاسخ سئو به آن را در بر می گیرد. About.com یک وب سایت تقریباً در مورد هر موضوع مورد علاقه بود و تقریباً برای همه چیز رتبه بندی می شد. مانند ویکی‌پدیای روز خود بود و بسیاری از سئوکاران از اینکه About.com تا این حد رتبه‌بندی می‌کرد ناراحت بودند.

او ابتدا این زمینه را در پاسخ خود قرار می دهد، که این شکایت در مورد Reddit بخشی از سابقه طولانی رتبه بندی برندهای مختلف در صدر SERP ها است و سپس با تغییر روندها از SERP ها حذف می شوند.

گری پاسخ داد:

بنابراین قبل از اینکه به گوگل ملحق شوم، کارهای سئو را برای ناشران بزرگ انجام می دادم. …نوع سئو. مثل اینکه من هم مثل یک مدیر خوشه مدیر سرور بودم.

بنابراین، من هم همین سؤالات را داشتم و در واقع در آن روزگاری که ما همیشه شاهد این نوع سؤالات بودیم.

حالا Reddit است. در آن زمان آمازون بود. چند سال قبل از آن، فکر می کنم … درباره.com ​​بود.

تقریباً هر دو سال یک بار، نامی که در آنجا قرار می‌دهید تغییر می‌کند.»

سایت های کوچک می توانند از برندهای بزرگ پیشی بگیرند

گری بعداً به اشتراک می‌گذارد که تاریخچه سئو همچنین مربوط به سایت‌های کوچکی است که می‌دانند چگونه از سایت‌های بزرگتر رقابت کنند. این نیز صادق است. برخی از سایت‌های بزرگ به‌عنوان سایت‌های کوچکی شروع به کار کردند که راهی برای رقابت با سایت‌های برندهای بزرگ پیدا کردند. به عنوان مثال، Reviewed.com، قبل از اینکه توسط USA Today خریداری شود، به معنای واقعی کلمه توسط کودکی شروع شد که اشتیاق به این موضوع باعث موفقیت آن شد.

گری می گوید که دو کار وجود دارد:

  1. منتظر بمانید تا شخص دیگری بفهمد که چگونه می تواند رقابت کند و سپس آنها را کپی کنید
  2. یا خودتان آن را بفهمید و راه را پیش ببرید

اما البته، اگر منتظر باشید تا شخص دیگری راه را نشان دهد، احتمالاً خیلی دیر شده است.

او ادامه داد:

به نظر می‌رسد که مردم همیشه راه‌هایی برای رقابت با کسی که در این سؤال حرف دوم را می‌زند، پیدا می‌کنند.

پس اینطور نیست که خدای من، الان همه چیز خراب است و ما می توانیم بازنشسته شویم. مثل این است که یک کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید و اجازه دهید شخص دیگری چیزی برای شما بیاورد که بتوانید از آن برای رقابت با Reddit و ناشران بزرگی که ادعا می شود امروزه بر SERP ها تسلط دارند استفاده کنید.

یا می نشینید و شروع می کنید به این فکر می کنید که چگونه می توانید برخی از استراتژی های بازاریابی را به کار بگیرید که شما را به موقعیت های مشابهی با ناشران بزرگ و Reddit و غیره ارتقا دهد.

یکی از الهام‌بخش‌ترین ارائه‌هایی که دیده‌ام، بازاریابی همدلانه بود… این کار را انجام دهید. راهی برای رقابت با این موقعیت ها در SERP پیدا کنید، زیرا ممکن است، فقط باید زاویه رقابت با آنها را پیدا کنید.

گری درست میگه برندهای بزرگ به دلیل بوروکراسی کند می شوند و از ریسک کردن می ترسند. همانطور که در مورد Reviewed.com اشاره کردم، یک استراتژی خوب می تواند در تمام طول روز از برندهای بزرگ پیشی بگیرد، من این را از تجربه خودم و از شناخت دیگرانی که همین کار را انجام داده اند، از جمله بنیانگذار Reviewed.com، می دانم.

کلمات کلیدی دم بلند و استراتژی های دیگر

گری در ادامه در مورد کلمات کلیدی دم بلند صحبت کرد. بسیاری از متخصصان سئو مبتدی عبارات کلیدی دم بلند را با کلمات زیادی در آن تعریف می کنند. این 100% اشتباه است. عبارات کلیدی دم بلند عباراتی هستند که جستجوها به ندرت از آنها استفاده می کنند. این نادر بودن استفاده از کلمات کلیدی است که آنها را طولانی می کند، نه تعداد کلمات در عبارت کلیدواژه.

زمینه این بخش از پاسخ گری این است که شخصی که این سوال را می‌پرسد، اساساً درخواست‌های جستجوی طولانی را به‌عنوان خرده‌هایی که مارک‌های بزرگ برای سایت‌های کوچک به جای می‌گذارند، رد می‌کند.

گری توضیح می دهد:

و همچنین چیز دیگر این است که، مانند گفتن اینکه شما با کلمات کلیدی دم بلند باقی مانده اید. مثل این است که ما هر روز 15 تا حتی بیشتر از کلمات کلیدی جدید را می بینیم.

ترافیک زیادی در کلمات کلیدی دم بلند وجود دارد. شما می‌توانید روی آن باند بپرید و تعداد زیادی ترافیک را ضبط کنید.»

چیزی که ناگفته مانده این است که غلبه بر عبارات کلیدی دم بلند یکی از راه‌های ایجاد آگاهی درباره یک موضوع است. مردم برای دم بلند می آیند و برای عبارات سر (پرس و جوهایی با ترافیک بیشتر) برمی گردند.

مشکل برخی از سایت‌های کوچک این است که آن‌ها سعی می‌کنند کلمات کلیدی پر ترافیک را بدون نشان دادن ارتباط در دم طولانی، به دست آورند. شروع کوچک و پیشرفت به سمت بزرگ یکی از رازهای سایت های موفق است.

سایت های کوچک می توانند قدرتمند باشند

گری درست می گوید، ترافیک زیادی در دم بلند و روندهای نوظهور وجود دارد. چیزی که سایت های کوچک باید به خاطر بسپارند این است که سایت های بزرگ به کندی حرکت می کنند و برای تصمیم گیری استراتژیک باید از لایه های بوروکراسی عبور کنند. ریسک آنها نیز بالاتر است، بنابراین آنها نیز مستعد نوسانات بزرگ نیستند. سرعت و توانایی انجام حرکات جسورانه قدرت فوق العاده سایت کوچک است. ورزشش کن

من از تجربه خودم و کار با مشتریان می‌دانم که می‌توان از سایت‌های بزرگی که سال‌ها در اطراف بوده‌اند برتری پیدا کرد. تاریخچه سئو مملو از سایت‌های کوچکی است که از سایت‌های بزرگتر با سرعت کمتر پیشی گرفته‌اند.

پاسخ گری به این سوال را در 20 دقیقه تماشا کنید:

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Volodymyr TVERDOKHLIB

Source link