گوگل نتوانست “رقابت برای قرارداد” موثر را نشان دهد

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 33 از 37 می باشد.

X. توجیهات رقابتی طرفدار GOOGLE فاقد پشتیبانی واقعی هستند و در بازارهای مربوطه بیشتر از ضررها نیستند

1230. Google مزایای احتمالی رقابتی را که از قراردادهای توزیع آن با اپل، شرکت‌های OEM Android، شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده و شرکت‌های مرورگر شخص ثالث ناشی می‌شود، شناسایی کرده است. این مزایا تا حد زیادی توهمی هستند، زیرا گوگل نتوانسته است آنها را فراتر از حدس و گمان از اصول انتزاعی اقتصاد اثبات کند. مادون ¶¶ 1231-1248 (§ XA1)، 1310-1344 (§ XC).

حتی اگر شواهدی مبنی بر این اثرات رقابتی وجود داشته باشد، گوگل نشان نداده است که آنها آسیب به مصرف کنندگان را در خدمات جستجوی عمومی یا بازارهای تبلیغاتی توجیه نمی کنند. زیر ¶¶ 1297-1309 (§ XB2)، 1310-1344 (§ XC).

الف. گوگل موفق به نمایش “رقابت برای قرارداد” موثر نشد

1. “رقابت برای قرارداد” حتی اگر وجود داشته باشد از آسیب های رقابتی جلوگیری نمی کند

1231. «رقابت برای قرارداد»، حتی اگر وجود داشته باشد، آسیب‌های ضدرقابتی ناشی از معاملات توزیع جستجوی Google را درمان نمی‌کند، زیرا (1) شرکت‌ها و توزیع‌کنندگان مسلط می‌توانند آن را ارزشمند بدانند…

Source link