گوگل نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی را به رستوران ها گسترش می دهد

گوگل نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی خود را برای پرس و جوهای محلی در رستوران ها گسترش داده است. به عنوان یادآوری، گوگل نتایج جستجوی سازمان‌دهی‌شده با هوش مصنوعی را در Google I/O در ماه مه اعلام کرد، سپس رسماً در اکتبر شروع به انتشار آن‌ها برای دستور العمل‌ها و الهام از غذا در تلفن همراه کرد و اکنون آنها برای توصیه‌های غذاخوری منتشر می‌شوند.

آنچه گوگل گفت رابی استین، معاون محصول در گوگل، در X گفت:

خوشحالم که به اشتراک می گذاریم ما راه جدیدی را برای دریافت غذاهای ناهار خوری در جستجو راه اندازی کرده ایم. اگر به‌دنبال چیزی مانند «رستوران‌هایی با منظره شیکاگو» هستید، یک صفحه نتایج سازماندهی شده با هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد. این شامل دسته‌های منحصربه‌فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی بر اساس جستجوی شما با منابع مفید از وب، مانند مقاله‌ها، ویدیوها، انجمن‌ها و غیره است. ما چیزی مشابه را برای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی در اکتبر راه‌اندازی کردیم – و هنوز چیزهای بیشتری در راه است!

به نظر می رسد. در اینجا ویدیویی وجود دارد که این نتایج را بر اساس این دسته بندی ها نشان می دهد:

چرا ما اهمیت می دهیم. این ممکن است میزان ترافیک سایت یا کسب و کار شما از جستجوی Google را تغییر دهد. هر تغییر بزرگ یا حتی کوچک در صفحه نتایج جستجوی گوگل می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد سایت شما در جستجوی گوگل داشته باشد. این درست قبل از تعطیلات منتشر می شود و اگر رستوران شما کارهای تعطیلات زیادی انجام می دهد، ممکن است با یک شگفتی مواجه شوید.

Source link