گوگل از امروز شروع به انتشار نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی، و همچنین پیوندها و فرمت استنادات جدید در نمای کلی هوش مصنوعی گوگل کرده است.
نتایج جستجوی سازماندهی شده توسط هوش مصنوعی نتایج جستجوی جدید سازماندهیشده با هوش مصنوعی، همانطور که در ماه مه پوشش دادیم، اکنون در ایالات متحده منتشر شده است. Google نوشت:
- “ما صفحات نتایج جستجو را که با هوش مصنوعی در ایالات متحده سازماندهی شده اند راه اندازی می کنیم – با دستور العمل ها و الهام از غذا در تلفن همراه شروع می شود.”
این شامل نتایج جستجوی سازماندهی شده توسط وب، از جمله مقالات، ویدیوها، انجمنها و موارد دیگر میشود.
گوگل در آزمایش خود گفت، جستجوگران «صفحات نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی را مفیدتر یافته اند. و با صفحات نتایج جستجوی سازماندهیشده با هوش مصنوعی، قالبها و سایتهای محتوای متنوعتری را برای مردم به ارمغان میآوریم و فرصتهای بیشتری برای کشف محتوا ایجاد میکنیم.»
در اینجا به نظر می رسد:
پیوندها و نقل قول های جدید در مرورهای هوش مصنوعی. در ماه آگوست، گوگل شروع به آزمایش پیوندها و استنادهای جدید در مرورهای هوش مصنوعی کرد – و اکنون این فرمت جدید در دسترس است.
گوگل به ما گفت که اکنون این طرح جدید را به صورت جهانی در تمام کشورهایی که مرورهای هوش مصنوعی در دسترس هستند، عرضه می کنند.
گوگل در آزمایشات خود گفت که آنها “دیده اند که این تجربه بهبودیافته باعث افزایش ترافیک به وب سایت های پشتیبانی شده در مقایسه با طراحی قبلی شده است، و مردم برای بازدید از سایت های مورد علاقه خود راحت تر می شوند.”
در اینجا چیزی است که آنها ممکن است شبیه باشند:
اخبار بیشتر هوش مصنوعی گوگل همچنین اخبار دیگری در مورد هوش مصنوعی و جستجو اعلام کرد. در اینجا نکات برجسته آمده است:
- تبلیغات مروری بر هوش مصنوعی در نهایت تبلیغات برای کاربران تلفن همراه در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.
- ویژگی های جدید لنز چند وجهی گوگل در حال راه اندازی قابلیت جستجو با ویدئو در لنز و پرسیدن سوالات پیچیده در مورد تصاویر متحرک (موجود از طریق Search Labs) و ورودی صوتی در Lens است، بنابراین می توانید هنگام گرفتن عکس (یا ضبط ویدیو) سوالات خود را با صدای بلند بپرسید تا راحت تر جستجو کنید. آنچه می بینید
- با لنز به راحتی خرید کنید. Google اکنون هنگام استفاده از لنز برای خرید، اطلاعات مفیدتری از محصول را نشان میدهد، از جمله قیمت محصول در میان خردهفروشان، نظرات یا محل خرید. برای افزودن تبلیغات خرید در سال جاری، بیشتر در Google Lens جستجو کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. از آنجایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو به نوآوری در زمینه هوش مصنوعی و جستجو ادامه می دهند، مهم است که به تماشای آزمایش ها و راه اندازی این ویژگی ها ادامه دهیم. مرورهای هوش مصنوعی از زمانی که در ماه مه 2023 به عنوان تجربه مولد جستجو معرفی شد، به تکامل خود ادامه دادند.