گوگل می گوید هیچ محدودیتی در طول برچسب عنوان وجود ندارد

اگر محدودیت سختی برای مدت طولانی برچسب های عنوان در طول پادکست Google Off the Record وجود داشته باشد ، گری ایلیس به اشتراک گذاشت. وی سپس توضیح داد که بهترین برچسب عنوان چیست.

یک عنوان باید چه مدت طول بکشد؟

برچسب های عنوان از نظر فنی در پیکسل اندازه گیری می شوند. معمولاً توصیه می شود که برچسب های عنوان از پنجاه تا هفتاد حرف داشته باشند.

این محدودیت های کاراکتر براساس نحوه نمایش عناوین در دستگاه های دسک تاپ و موبایل است.

برچسب های عنوان طولانی تر از آنچه Google در صفحات نتایج موتور جستجو نمایش می دهد (SERP) بریده شده نشان داده می شوند ، این بدان معناست که هیچ کس قادر به خواندن برچسب عنوان کامل در SERP نیست اگر بیش از تقریباً 70 حرف

بسیاری از جستجوگرها و وب سایت های جستجوگر جستجو ، عنوان برچسب تقریباً 50 تا 70 نویسه را توصیه می کنند زیرا این همان چیزی است که گوگل در SERP نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما این چیزی نیست که گوگل به انجمن جستجوگرها توصیه می کند. طول 50 تا 70 نویسه برای یک عنوان چیزی است که جامعه SEO به عنوان یک استاندارد بر اساس آنچه Google قادر به نمایش آن است ، ابداع کرده است.

اما این محدودیت های نمایش بر اساس آنچه مرورگرهای موبایل و دسک تاپ قادر به نشان دادن آنها هستند هستند.

توصیه های طول برچسب عنوان برای اهداف رتبه بندی نیست

هیچ کس در گوگل هرگز نگفته است که محدودیت 40 تا 70 نویسه همان الگوریتم های رتبه بندی گوگل برای فهرست بندی برای اهداف رتبه بندی است.

بنابراین منطقی نیست که توصیه های مربوط به محدود کردن برچسب عنوان به 70 نویسه برای رتبه بندی را بپذیریم وقتی که این توصیه بر اساس آنچه نمایش داده می شود.

می توانید در اطراف جستجو کنید و خواهید دید که 70 نویسه حد توصیه شده برای برچسب های عنوان است.

SEO SEO عنوان عنوان را توصیه می کند

توصیه برچسب عنوان Moz

توصیه طول عنوان برچسب Moz 50 – 60 حرف است اما Moz به درستی خاطر نشان می کند که محدودیتی در تعداد کاراکترها وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طول عنوان مطلوب
Google معمولاً 50-60 حرف اول برچسب عنوان را نمایش می دهد. اگر عناوین خود را زیر 60 حرف نگه دارید ، تحقیقات ما نشان می دهد که می توانید انتظار داشته باشید که حدود 90٪ از عناوین شما به درستی نمایش داده شوند.

محدودیت دقیق کاراکتر وجود ندارد ، زیرا عرض کاراکترها می تواند متفاوت باشد و عناوین صفحه نمایش Google حداکثر (در حال حاضر) با 600 پیکسل از بین می رود. “

توصیه برچسب عنوان Ahrefs

Ahrefs توصیه می کند که برچسب های عنوان در 50 تا 60 نویسه باقی بمانند ، اما هیچ گونه محدودیتی در مورد محدودیت واقعی کاراکترها به عنوان مستند Moz وجود ندارد.

“گوگل شروع به قطع برچسب های عنوان در SERP پس از حدود 50-60 نویسه می کند. (خوب ، این در واقع بر اساس پیکسل ها است ، اما 50-60 نویسه یک قانون خوب است.)

بنابراین برچسب های عنوان خود را در این طول نگه دارید. “

SEMRush پیشنهاد می کند طول عنوان را محدود کنید

SEMRush یک قدم جلوتر می رود و توصیه می کند طول برچسب عنوان را برای “اثربخشی” محدود کنید.

اندازه برچسب عنوان خود را محدود کنید
موثرترین برچسب های عنوان حدود 10-70 کاراکتر هستند. اینها شامل فضاها است ، بنابراین هنگام ارائه برچسب های عنوان این نکته را بخاطر بسپارید.

اگر خیلی طولانی باشد ، برچسب عنوان از صفحه نمایش قطع می شود و پیام کامل را نشان نمی دهد. “

Google Gary Illyes در مورد بهینه بودن عنوان عنوان

جان مولر از گوگل از گری ایلیس در مورد طول برچسب عنوان س askedال کرد.

جان مولر:

“من یک سوال دارم که شاید فقط یک چیز بله یا خیر باشد ، گری. “آیا داشتن ارزش دارد؟ عنوان برچسب هایی که از فضای قابل نمایش و بخش های آن طولانی تر هستند؟ “

گری ایلیس مستقیماً و بدون هیچ گونه مانعی یا ابهامی درمورد ارزش داشتن تگ عنوان طولانی تر پاسخ می دهد.

گری ایلیس پاسخ داد:

“آره.”

پس از برخی از شوخی های خونسردانه بین مارتین اسپلیت ، گری و مولر ، این سوال دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

مارتین اسپلیت گفت:

“کریستینا می پرسد که آیا می توانیم دلیلی برای آن پیدا کنیم عنوان پاسخ طول برچسب ، گری. “

گری با اشاره به اینکه طول برچسب عنوان که معمولاً توصیه می شود چیزی است که از خارج از Google می آید ، پاسخ اصلی خود را گسترش داد.

گری ایلیس:

عنوان طول ، این معیارهای ساخته شده از خارج است. “

پس از چند بار تلاش برای شوخ طبعی و شادی عمومی بین گری و مارتین ، آنها خیلی زود به پاسخ سوال بازگشتند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گری ایلیس توضیح می دهد که چرا طول برچسب عنوان را توصیه نمی کند

گری ایلیس در جواب خود “توکن سازی” را ذکر می کند اما بدون توضیح معنای آن. درک رمزگذاری به درک پاسخ او کمک می کند.

توکن سازی چیزی است که در پردازش زبان طبیعی و بازیابی اطلاعات انجام می شود. این راهی برای ویرایش یک سند به قطعات است که درک معنای جملات و کلمات را آسان تر می کند. بعضی از قطعات جمله هستند و بعضی از آنها تک کلمه هستند.

دانشگاه استنفورد توکن سازی را اینگونه تعریف می کند:

“با توجه به توالی کاراکتر و یک واحد سند تعریف شده ، نشانه گذاری وظیفه خرد کردن آن به قطعات است که توکن نامیده می شود ، شاید همزمان با دور انداختن شخصیت های خاص مانند علائم نگارشی.

از این نشانه ها اغلب به راحتی به عنوان اصطلاحات یا کلمات یاد می شود ، اما گاهی اوقات مهم است که یک نوع / رمز را تشخیص دهیم.

توکن نمونه ای از دنباله ای از نویسه ها در برخی از سندهای خاص است که به عنوان یک واحد معنایی مفید برای پردازش در یک گروه قرار می گیرند. یک نوع کلاس همه نشانه ها است که دارای توالی کاراکترهای یکسان هستند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکنون که درک کمی از توکن سازی داریم ، می توانیم پاسخ گری را بیشتر درک کنیم.

آخرین مورد هر چند ، گری از “اقدام دستی” یاد می کند. اقدام دستی مجازاتی است که توسط گوگل تعیین می شود و می تواند یک صفحه را از رتبه بندی متوقف کند.

گری ایلیس:

“دلیل اینکه من سعی می کنم مردم را از فکر کردن در مورد اعداد مشخص دور کنم این حتی در مورد چگونگی نمایش عناوین نیست ، بلکه در چگونگی ایجاد شاخص سرویس دهی ما و چگونگی توکن سازی خود صفحه است.

از نظر فنی ، یک محدودیت وجود دارد ، مانند اینکه چه مدت می تواند هر چیزی در صفحه باشد ، اما تعداد کمی نیست. این 160 شخصیت یا هر چیزی نیست – 100 ، 200 ، 20 یا هر چیز دیگری. “

گری با مشاوره در مورد برچسب های عنوان دنبال می کند:

“سعی کنید آن را دقیقاً در صفحه نگه دارید ، اما من زیاد به این که مدت آن طولانی است و آیا به اندازه کافی طولانی است یا خیلی طولانی فکر نمی کنم.

اگر صفحه شما را پر کند ، احتمالاً خیلی طولانی است ، اما اگر فقط یک جمله در یک خط یا دو خط قرار بگیرد ، شما اقدامی دستی برای آن نمی کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google اندازه برچسب عنوان را توصیه نمی کند

در هیچ کجای صفحات پشتیبانی برچسب عنوان مدیر وب سایت و توسعه دهنده Google ، اندازه بهینه برچسب عنوان را پیشنهاد نمی کند.

توصیه هایی که برای نگه داشتن برچسب های عنوان زیر هفتاد کاراکتر از خارج از Google ایجاد می شود ، توصیه های Google نیست.

بیانیه رسمی گوگل این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد (از نظر گری ایلیس). توصیه رسمی گوگل توصیفی و مختصر است. مختصر به معنای گفتن بیشترین مقدار با کمترین کلمه ، دقیق بودن در استفاده از کلمات و پرهیز از کلام بودن است.

طبق صفحه پشتیبانی رسمی توسعه دهنده برچسب عنوان Google:

“عناوین برای آگاهی سریع کاربران از محتوای نتیجه و اینکه چرا با درخواست آنها مرتبط است بسیار مهم است.

عنوان صفحه باید توصیفی و مختصر باشد. از توصیفات مبهم مانند “صفحه اصلی” برای صفحه اصلی خود ، یا “نمایه” برای نمایه یک شخص خاص خودداری کنید.

همچنین از عناوین بی دلیل طولانی یا پر زرق و برق ، که به احتمال زیاد با نشان دادن در نتایج جستجو کوتاه می شوند ، خودداری کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بهترین طول برچسب عنوان

با توجه به اسناد رسمی Google Gary Illyes و Google ، توصیه می شود از کلمات مورد نیاز برای برقراری ارتباط صفحه استفاده کنید. هنگام نوشتن برچسب عنوان ، مهم بودن مستقیم نیز مهم است و در عین حال باید به نحوه نمایش آن در SERP توجه داشته باشید.

صرف نظر از نحوه نمایش برچسب عنوان ، Google همچنان کل برچسب عنوان را در نظر خواهد گرفت.

استناد

متن جستجوی Google در قسمت پانزدهم پادکست ضبط شده (PDF)

به قسمت پانزدهم جستجو در پادکست ضبط گوش دهید