گوگل مرورهای هوش مصنوعی را در دایره برای جستجو گسترش می دهد

گوگل به‌روزرسانی‌هایی را برای ابزار «Circle to Search» ارائه می‌کند که آن را برای بازاریابان، مشاغل و کاربران اندروید مفیدتر می‌کند.

Circle to Search به شما این امکان را می‌دهد تا روی هر چیزی که در صفحه تلفنتان قابل مشاهده است حلقه بزنید، خط بکشید یا ضربه بزنید تا بدون تغییر برنامه، وب را فوراً جستجو کنید.

با مرورهای AI توسعه یافته، این ابزار برای ارائه بینش مفیدتر مجهز است – به ویژه برای جستجوهای بصری.

مرورهای AI اکنون جستجوهای بصری بیشتری را پوشش می دهد

مهم ترین به روز رسانی، گسترش AI Overviews برای مدیریت طیف گسترده تری از نتایج جستجوی بصری است.

می‌توانید اشیایی مانند یک محصول پرطرفدار، آگهی رقیب، یا لوگوی ویترین فروشگاه را دور بزنید تا خلاصه‌ای فوری و مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت کنید.

گوگل مرورهای هوش مصنوعی را در دایره برای جستجو گسترش می دهدعکس صفحه از: blog.google/feed/circle-to-search-new-features/، ژانویه 2025..

به عنوان مثال، فرض کنید محصول جالبی را در یک پست رسانه اجتماعی مشاهده می کنید. در این صورت، می‌توانید آن را دور بزنید تا یک نمای کلی از برند، قیمت، محصولات مرتبط و پیوندهایی برای کاوش بیشتر ایجاد کنید.

این امر باعث می شود که در مورد روندها تحقیق کنید، رقبا را تجزیه و تحلیل کنید، و در راس مطالبی باشید که با مخاطبان طنین انداز می شود.

جستجوهای ناوبری

Google در حال بهبود Circle to Search است تا یافتن و استفاده از اطلاعات را برای شما آسان‌تر کند. اکنون می توانید به سرعت از یک URL بازدید کنید، ایمیل ارسال کنید یا با شماره تلفن تماس بگیرید.

Circle to Search اعداد، آدرس‌های ایمیل و نشانی‌های اینترنتی را روی صفحه‌نمایش شما تشخیص می‌دهد تا بتوانید تنها با یک ضربه عمل کنید.

چرا این مهم است

جستجوی بصری می تواند به بازاریابان در درک رفتار مصرف کننده و شناسایی فرصت ها کمک کند.

از طریق Circle to Search، می‌توانید اطلاعات را از پست‌های رسانه‌های اجتماعی، مطالب رقبا، یا موارد واقعی مانند تابلوهای رویداد یا نمایش محصولات استخراج کنید.

این دسترسی به اطلاعات بینش می‌تواند به تصمیم‌گیری سریع‌تر مبتنی بر داده کمک کند.

در دسترس بودن

این ویژگی‌های جدید هم‌اکنون برای کاربران اندروید در دسترس هستند.

Source link