گوگل لیست محصولات را از طریق خزیدن وب سایت ساده می کند

Google از طریق فیدهای خودکار «خزیدن وب‌سایت» در Merchant Center، فهرست محصولات را برای تاجران آسان‌تر می‌کند.

چگونه کار می کند. Google از نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته در وب‌سایت‌های تاجر برای استخراج خودکار اطلاعات به‌روز محصول مانند عناوین، قیمت‌ها، در دسترس بودن و تصاویر استفاده می‌کند.

تصویر بزرگ. هدف فیدهای خودکار کاهش کار مورد نیاز برای به روز نگه داشتن فهرست محصولات با تغییرات مجموعه و قیمت است – چالشی با آپلود فایل های فید سنتی.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی می‌تواند در به‌روزرسانی فهرست‌های محصولات در Merchant Center به کاهش کار دستی کمک کند، اگرچه ممکن است یک منحنی یادگیری برای اطمینان از اینکه همه محصولات دارای نشانه‌گذاری طرحواره صحیح هستند، وجود داشته باشد، که ممکن است نقش تبلیغ‌کنندگان در تیم بازاریابی نباشد.

جزئیات. برای استفاده از فیدهای خودکار، بازرگانان باید نشانه گذاری مورد نیاز schema.org را برای جزئیات محصول مانند:

  • عنوان (عنوان)
  • قیمت (قیمت)
  • در دسترس بودن (در دسترس بودن)
  • تصویر (پیوند_تصویر)

ویژگی‌های اضافی مانند GTIN، نام تجاری، اندازه و شرایط زمانی که از طریق نشانه‌گذاری یا فیدهای تکمیلی ارائه شوند، می‌توانند فهرست‌ها را غنی‌تر کنند.

چه خبر. برخی از بازرگانان اکنون یک تجربه فید جایگزین «وب‌سایت» را می‌بینند که به آنها امکان می‌دهد به سادگی دریافت خودکار محصول را در Merchant Center روشن/خاموش کنند.

محصولات براساس خزیدن وب‌سایت به‌طور خودکار از Merchant Center اضافه یا حذف می‌شوند.
سایر منابع داده محصول را بدون تکرار تکمیل می کند.

چالش ها. اجرای صحیح داده های ساختاریافته، و همچنین مدیریت دستورالعمل های خزیدن از طریق نقشه های سایت و robots.txt برای جلوگیری از مشکلات نمایه سازی، کلیدی است.

چیزی که آنها می گویند. طبق مستندات فید خودکار Google، “فیدهای تکمیلی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند … و شما می توانید (آنها) را بیشتر بازخوانی کنید.

بین خطوط. فیدهای خودکار با فشار Google به سمت نهادها و داده های ساختاریافته به عنوان هسته اصلی رویکرد مدرن «اول هوش مصنوعی» در سراسر محصولات، هماهنگ هستند.

اولین بار مشاهده شد. این به روز رسانی برای اولین بار در نمایه توماس اکسل مشاهده شد:

اسکرین شات 2024 06 14 در 17.22.17گوگل لیست محصولات را از طریق خزیدن وب سایت ساده می کند

خط پایین. با کاهش کار دستی فید، جذب خودکار محصول می‌تواند موانع را برای مشارکت بازرگانان در مجموعه‌های رو به رشد Google مانند جستجو، خرید، تصاویر و موارد دیگر کاهش دهد.

Source link